“Vreselijke service”

Geclassificeerd als nr. 7 van 45 Restaurants in Simon's Town
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijke service toen we wilden lunchen. Er was geen tafel voor twee beschikbaar, dus moesten we even plaatsnemen. Geen probleem, maar het halve restaurant was leeg. Na 5 minuten was er opeens tóch plek (aan een tafel voor vier die al bij aankomst in overvloed beschikbaar waren). Drankje besteld, we wilden een pasta delen omdat er niet veel kleinere opties op de kaart stonden. Mocht niet, er mocht niet gedeeld worden. Aangegeven dat we het dan bij een drankje lieten. Of we dan naar de lobby/wachtruimte wilden verplaatsen. Belachelijk, met name omdat het halve restaurant leeg was en het al half drie was.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het buitenterras. Je kan gebruik maken van gratis wifi en hebt een mooi uitzicht. Eten is goed en betaalbaar

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele mooi plekje om na of voor de pinguïns lekker te gaan lunchen . Heerlijke visgerechten met mooie wijnen.

25 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ee komen wel veel groepen, dus echt rustig is het er niet. Het eten is er goed en in een zeer ruime hoeveelheid. De bediening is vriendelijk en snel. Hoewel je aan zee zit is het uitzicht maar matig. Dicht tegen een haventerrein aan. Mooi om voor of na de pinguïns hier lekker na of voor te genieten.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de grootte kun je hier heerlijk verse vis eten. Vooral de gemengde visschotels zijn prima. Eigenlijk te grote porties. Ook de originele biltong salade is super van smaak. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Reizigers die Seaforth bekeken, bekeken ook

Kaapstad (centrum), Cape Town

Simon's Town, Cape Town

In Seaforth geweest? Deel je ervaringen!