“Lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 7 van 42 Restaurants in Simon's Town
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk diner op een mooie plek. De viscurry en beignets waren lekker. Ook aardige bediening. Het is wel best prijzig in vergelijking met andere restaurants in zuid-afrika.

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk gegeten. Is net name een toeristen plekje in verband met de pinguïns. Het eten is redelijk en het personeel vriendelijk.

9 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier gegeten met 4 personen. Prima eten. De vissoep is echt heerlijk. Ook de Afrikaanse potjies zijn heerlijk. Altijd gezellig om hier te komen zowel binnen als buiten kan geluncht en gedineerd worden. Binnen een gezellige en warme sfeer

24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fikse wandeling hadden we zin in een koffie met een dessert. De appel beignets waren super. Eén persoon uit ons gezelschap kreeg een heerlijke pavlova. De bediening was OK zonder meer.
Vanaf de plaats waar wij zaten hadden we een mooi zicht op de pinguins die op de rotsen in de baai zaten.

23 augustus 2015 beoordeeld

Bij binnenkomst werden we hartelijk begroet en konden we een tafeltje uitzoeken. We bestelden beide Cape Malay Chicken Curry en dat was een goede keus. Dit gerecht wordt in een gietijzer pot geserveerd. Leuk om dit in Zuid Afrika te nuttigen!

Reizigers die Seaforth bekeken, bekeken ook

Simon's Town, Cape Town

Simon's Town, Cape Town
Fish Hoek, Cape Town

In Seaforth geweest? Deel je ervaringen!