“Heerlijk!”

Keukens: Europees
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
16 februari 2018 beoordeeld

Hier 2 keer ontbeten en gedineerd. Voortreffelijk! Goede kaart en zeer enthousiaste bediening. Hier kom je graag terug!

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij slapen een aantal nachten in het boutique hotel Quayside en die hebben het ontbijt uitbesteed aan de buren. Prima kwaliteit, uitgebreide ontbijtkaart en perfecte espresso. Bovendien gelegen aan het gezellige haventje van Simon’s Town

4 december 2017 beoordeeld

We zaten in een air bnb in Simon's town en kregen Saveur als tip om te eten. We hebben hier 3 avonden prima gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Elke avond hadden ze een ander thema qua eten en kwamen ze langs met een bord met specials van de dag. Uiterst vriendelijk personeel. Leuk uitzicht over de haven. Aanrader!

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden hier naar toe gegaan. Helaas ben je hier niet meer welkom als je hier meer dan een uur voor sluitingstijd binnen loopt..

26 september 2016 beoordeeld

gezellig restaurant, vriendelijk en enthousiast personeel (tot betalen van de tip....). Lekker eten. leuk uitzicht op de haven.

Reizigers die Saveur bekeken, bekeken ook

Simon's Town, Cape Town
Simon's Town, Cape Town

Kaapstad (centrum), Cape Town

In Saveur geweest? Deel je ervaringen!