“Prima eten en erg vriendelijk personeel”
Beoordeling van Saveur

Saveur
Geclassificeerd als nr. 3 van 41 Restaurants in Simon's Town
Keukens: Europees
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 december 2017 beoordeeld

We zaten in een air bnb in Simon's town en kregen Saveur als tip om te eten. We hebben hier 3 avonden prima gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Elke avond hadden ze een ander thema qua eten en kwamen ze langs met een bord met specials van de dag. Uiterst vriendelijk personeel. Leuk uitzicht over de haven. Aanrader!

8 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na aanraden hier naar toe gegaan. Helaas ben je hier niet meer welkom als je hier meer dan een uur voor sluitingstijd binnen loopt..

26 september 2016 beoordeeld

gezellig restaurant, vriendelijk en enthousiast personeel (tot betalen van de tip....). Lekker eten. leuk uitzicht op de haven.

3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

na een korte zoektocht in simons town terrecht gekomen bij dit restaurant. de bediening was erg leuk en maakte ons enthousiast voor de specialiteiten van de dag. het eten was zeer goed en voor nederlandse maatstaven niet duur.

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging van ober Tyran gekozen voor het gezellige Saveur. We hadden geen lunch genuttigd en kwamen net terug van een geweldige whale watch trip met de boat company - nog een aanrader - dus kon wel wat te eten gebruiken. Fish and chips en voor een iemand de ribs. Prima eten, vlotte bediening en voor Nederlandse begrippen verre van duur. Voor minder dan €60 met 5 man eten, drinken, toetje en koffie. We hebben genoten!

Reizigers die Saveur bekeken, bekeken ook

Simon's Town, Cape Town
Simon's Town, Cape Town

In Saveur geweest? Deel je ervaringen!