“Best wel goed gegeten”

Geclassificeerd als nr. 1 van 45 Restaurants in Simon's Town
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
16 februari 2018 beoordeeld

Op het eten is niet veel aan te merken. niet al te uitgebreide kaart. Fish and chips is aan te bevelen. Vers en heerlijk! Geen airco en geen ventilatie. Het was zeer warm weer en daardoor erg benauwd in het restaurant.

21 juli 2017 beoordeeld

In een hele ontspannen sfeer genoten van lekker eten tegen een eerlijke prijs. Goede bediening, leuke locatie in 1 van de mooie kustplaatsjes bij Kaapstad.

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden, werd ons de mogelijkheid aangeboden om te wachten met een drankje buiten. We werden niet uit het oog verloren en vrij snel bediend. Het eten was goed. Prijs / kwaliteit was in orde.

4 maart 2017 beoordeeld

Lekker eten prijs kwaliteit, grote schotels, leuke inrichting, open keuken, vriendelijke bediening, We waren met 6 personen zowel de steak, vis, pasta waren allemaal voortreffelijk. Iedereen was tevreden.

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier eigenlijk toevallig terecht. Dit was een superleuke ervaring. Heel vriendelijk personeel. Heerlijke koffie en hele lekkere mosselen en Fish nu chips.
Gezellig, lekker en leuk interieur. Aanrader!

Reizigers die The Lighthouse Cafe bekeken, bekeken ook

Simon's Town, Cape Town
Simon's Town, Cape Town

Kaapstad (centrum), Cape Town

In The Lighthouse Cafe geweest? Deel je ervaringen!