4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben drie overnachtingen in dit hotel gehad. Kamers zijn relatief klein, bedden zijn prima. Badkamer eveneens klein en douche is niet prettig (weinig druk en niet altijd goed warm). Locatie is wat achteraf. Minaret voor het hotel is om vijf uur in de ochtend geen pretje. Bediening is traag en niet assertief. Ontbijt is niet zo goed (beperkte keus voor de Europeaan).

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
13 mei 2015 beoordeeld

Nette kamers hoewel een beetje volgepropt, keurige badkamer. Het buffet eten is uitstekend, mits er genoeg gasten zijn. Anders is er geen buffet en beperkte a la carte keuze.
De minaretten zijn bij het gebed oorverdovend. Niet erg als je er maar 1 of 2 dagen verblijft.
Zeer vriendelijk personeel!.

Kamertip: het zwembad is een binnenzwembad! Je kan wel buiten zitten in een soort ommuurde kleine patio.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
27 april 2014 beoordeeld

Voor een goed degelijk hotel zit je bij Amra goed. Aardig personeel en goede service. Op loopafstand zit je bij restaurantjes, maar de optie om in het hotelrestaurant een hapje te eten is ook de moeite waard. Dat sluit je natuurlijk af met een lekkere waterpijp op het dakterras met uitzicht. Een bezoekje aan het Turkse badhuis is heerlijk. Lekker aan het einde van de dag in je badjas ronddartelen en verkoeling zoeken in het zwembad.

• Verbleef: april 2014, reisde met vrienden
19 april 2014 beoordeeld

Tijdens onze rondreis door Jordanië hebben wij 3 nachten door gebracht in het Amra Palace Hotel.
Een niet te groot hotel met ong 70 kamers. Hierdoor is het personeel betrokken bij de gasten.
Met oprechte belangstelling werd gevraagd naar onze dagen in Petra.
Hotel is op redelijke loopafstand van het stadscentrum gelegen.
Er is een mogelijkheid gebruik te maken van vervoer naar het centrum.
Voorzien van lekker binnenbad, goede kamers en goed verzorgd buffet restaurant.
Goed terras waar je ook even lekker bij kan komen onder genot van een drankje.
Aanrader voor een verblijf in Wadi Musa.

• Verbleef: april 2014, reisde met vrienden
18 augustus 2012 beoordeeld

wij hebben 3 weken door Jordanië gereisd deze zomer, en dit hotel was het allerbeste qua prijs-kwaliteitsverhouding ! Propere ruime kamers met goeie bedden, lekker ontbijt alsook dinner buffet, super vriendelijke en aangenaam personeel, aangenaam zwembadje na een vermoeiende dag in Petra, gewoon boeken dit hotel !!!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met familie