“Gezellig, gast vrij”
Beoordeling van Al-Wadi Restaurant

Al-Wadi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 58 Restaurants in Petra/Wadi Musa
31 mei 2018 beoordeeld

Waar wij in andere restaurants geen kaartspel mochten spelen was dit hier geen probleem. De ober kwam met een tof idee, de gene die wint krijgt van het huis iets lekker, naast de thee (die wij al van het huis hadden gehad) De gene die verliest schrijft een review op tripadvisor. Nee ik ben niet de gene die verloren heeft ;) toch schrijf ik een review omdat het eten lekker was! en jullie het verdienen om hier ook van te genieten! Tip; probeer het lokale eten:)) en neem een kaartspel mee.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lokaal gerecht geprobeerd die behoorlijk lekker was, personeel was vriendelijk en behulpzaam, hielpen me met mijn vragen. Ook nog gratis thee en dessert gekregen :) de margatarita pizza was helaas wat aan de flauwe kant.

18 mei 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening, uitstekende kwaliteit, toffe sfeer. Wij aten Jordaans echt de moeite. Het "brood" komt rechtstreeks uit de oven op uw tafel.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten zowel Midden-Oosten als westers. Drankjes aan te bevelen en goed voor vegetariërs en vriendelijke bediening.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige, levendige plek om heerlijk te eten, pure gerechten, super betaalbaar. Baha bedient je prettig zonder opdringerigheid. Aardig, niet gelikt.

Reizigers die Al-Wadi Restaurant bekeken, bekeken ook

Petra/Wadi Musa, Ma'an Governorate

In Al-Wadi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!