“Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed eten”
Beoordeling van Al-Wadi Restaurant

Al-Wadi Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 58 Restaurants in Petra/Wadi Musa
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lokaal gerecht geprobeerd die behoorlijk lekker was, personeel was vriendelijk en behulpzaam, hielpen me met mijn vragen. Ook nog gratis thee en dessert gekregen :) de margatarita pizza was helaas wat aan de flauwe kant.

18 mei 2018 beoordeeld

vriendelijke bediening, uitstekende kwaliteit, toffe sfeer. Wij aten Jordaans echt de moeite. Het "brood" komt rechtstreeks uit de oven op uw tafel.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten zowel Midden-Oosten als westers. Drankjes aan te bevelen en goed voor vegetariërs en vriendelijke bediening.

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige, levendige plek om heerlijk te eten, pure gerechten, super betaalbaar. Baha bedient je prettig zonder opdringerigheid. Aardig, niet gelikt.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en probeer het mint-citroen drankje! Terwijl je buiten zit kan je genieten van het eten en straatleven. Maar binnen is het ook prima, aanrader!

Reizigers die Al-Wadi Restaurant bekeken, bekeken ook

Petra/Wadi Musa, Ma'an Governorate

In Al-Wadi Restaurant geweest? Deel je ervaringen!