Vandaag geopend: 07:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeker een aanrader, hou wel rekening met de reistijd.

Beoordeeld op 12 februari 2019
raygeraerts
Zeker doen!

Beoordeeld op 7 januari 2019
872krisd
via mobiele applicatie
Lees alle 415 beoordelingen

Beoordeeld op 12 februari 2019

Ik werd bij het resort opgehaald en terug gebracht. De reis naar de startlocatie vanuit Sanur Beach is ongeveer anderhalf uur. Het uitzicht vanaf de berg over het meer is al een eerste indicatie wat je te wachten staat. Het is totaal iets anders dan wat je ziet in het “toeristisch” gedeelte.

Elke groep heeft een gids en die houdt echt rekening met het niveau van de groep. Voordat je start wordt de fiets op je lichaam afgesteld, daarbij vergeten ze de demping niet. Ook worden regelmatig pauzes ingelast om te drinken en om foto’s te maken. De uitzichten zijn betoverend en de omgeving waar je door heen fietst is zeer afwisselend. Na een uur heb je een eerste drinkstop. Na het pittige klimwerk was dat een welkome onderbreking.

Na de drinkstop wisselde de omgeving en gingen we via kleine weggetjes, verborgen singlestracks verder. Uiteindelijk kwamen we bij een restaurant met een uitzicht over rijstvelden. Je waande je in een ansichtkaart, zo mooi, zo rustig. Wat een lunch, een om mooit meer te vergeten.

Vanaf de lunch naar het eindpunt was het genieten, genieten en nog eens genieten. Wat een indrukken, wat een uitdaging, wat een herinnering. Mocht je in bali zijn en enige mountainbike ervaring hebben, dan mis je iets als je geen rit bij Bali Riders boekt. Voor de kosten hoef je het niet te laten. Want waar vindt je persoonlijke begeleiding, een goede fiets (neem wel de fully) prachtige uitzichten en uitdagende routes met temperaturen van rond de 30 graden. Dat alles voor ca. 70 euro!!!

Het is me zo goed bevallen dat ik een paar dagen later een privetocht heb geboekt naar het Besakih Bike Park. Wat een beleving, wat een kick, wat een herinnering.

Vandaar ook een geweldige dankjewel aan alle medewerkers van Bali Riders. Het is me goed bevallen, hopelijk zijn de videobeelden goed gelukt.

Datum van activiteit: januari 2019
RaaMonk, Owner van Bali Rides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Hi Ray,
Thats was a good-fun to ride with you. We are now got more Dutch coming, which is good.
I hope that we can catch up again next time and thank you for very nice review of us.

Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Ik ben uiteraard niet naar Bali afgereisd om te mountainbiken maar nu ik hier toch was leek het mij een tof idee om eens te kijken of er hier op dat vlak iets te beleven viel.
Zo kwam ik terecht bij Bali Rides.
Ik heb zo hard van mijn eerste rit genoten dat ik onmiddellijk geboekt heb voor een tweede rit.
Je betaalt zo'n 70 Euro per rit. Niet weinig, maar je krijgt er wel wat voor terug: transport heen en terug, begeleiding van een geoefende gids, een goede full-suspension mountainbike (specialized), een lunch halfweg, maar vooral een onvergetelijke ervaring. Doorheen de jungle, tussen rijstvelden, door lokale dorpjes en vulkaankraters. Het is eens iets anders dan het wekelijks geploeter in de Belgische modder. Kijk wel uit dat je geen rit uitpikt boven je niveau. Voor de 'intermediate' ritten heb je best al wat techniek nodig.
Bedankt aan de gidsen Ketut en Ota.

Datum van activiteit: december 2018
Ramang K, Owner van Bali Rides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

We really appreciate your review of us, Nothing more happier for us than a happy client. Thanks for riding with us.

Beoordeeld op 17 augustus 2018

Afgelopen vakantie periode in totaal 3 ritten (2 dag-trips) met Bali-Rides gemaakt. Twee cross-country ritten en een adrenaline rush enduro downhill met uitzichten op Gunung Agung. Deze laatste was waanzinnig! Lekker uitdagend en gewoonweg genieten.
Materialen en deskundigheid van de Bali-Rides is buitengewoon goed. Samen met goed verzorgde lunch een hele toffe ervaring om met hen te mogen biken.

Datum van activiteit: augustus 2018
RaaMonk, Owner van Bali Rides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Thanks for the review of us. We are so glad that you enjoyed the experience. I hope we can catch up again next time you are here.
Thanks

Beoordeeld op 6 december 2017

Tijdens mijn vakantie op Bali heb de Mt. Batur Crater Rim route gedaan. Voor een gemiddeld ervaren persoon is dit een hele leuke route. Verder waren de pick-up, lunch en de professionele begeleiding van de gids zeer goed. Een aanrader dus!

Datum van activiteit: november 2017
Ramang K, Owner van Bali Rides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2017

We are so glad that you enjoy the ride with us. Thanks for the review.
Hope that we can ride again next time you are here.

Beoordeeld op 5 februari 2017

Afgelopen Vrijdag was mijn tweede rit met Bali Rides, en ik heb elke seconde genoten!

De rit die ik koos was 40 Km lang, van Abang Berg naar Telaga Waja Rivier.Het uitzicht langs de route was heel mooi. De klim was een beetje zwaar en sommige dalingen waren spannend voor een fietsrit (ik heb in sommige punten gekozen om te lopen). Maar, het was een goede ervaring, mijn adrenaline, dopamine, en serotonin waren hoog

Dus, Ik beveel dit bedrijf aan. Jullie moeten een rit van hun hebben. Dat is zeker heel leuk!

Datum van activiteit: januari 2017
Ramang K, Owner van Bali Rides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2017

Terima kasih banyak atas reviewnya.
Kami merasa sangat senang bahwa anda menikmati pengalaman naik sepeda bersama kami. Kami berharap kita akan berjumpa lagi dan melakukan rute lain yang lebih menantang bersama anda.
Terima kasih.
Salam,