“Klein Leuk Musum”
Beoordeling van Voerman Museum

Voerman Museum
Geclassificeerd als nr. 3 van 9 dingen om te doen in Hattem
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Het is zeker de moeite waard als je in Hattem bent om dit museum te bezoeken en u zal verrast zijn van de mooie schilderijen die daar hangen.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de prachtige schilderijen van Voerman. Enthousiaste medewerkers die graag wat vertellen. Dat maak ik echt wel eens anders mee.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hattem is “klein” (het oude stadsgedeelte) maar de musea die er zijn idem maar ook leuk! Voerman museum is gelijk te bezoeken met het Anton Pieck museum (verbonden met/aan elkaar). Verwacht geen grote topstukken (geen Rijksmuseum), maar indien in Hattem, bezoeken. Toegankelijk met museum jaarkaart! Dwaal ook door het oude gedeelte van het stadje. Doen!

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Voerman museum is klein, gezellig en knus. Men kon rustig de tentoongestelde schilderijen bekijken. Zeer de moeite waard zeker als je van kunst houd.

Bekijk meer beoordelingen
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg besloten wij ook het Voerman museum te bezoeken.
In een mooi oud pand is een expositie van de schilderijen van de Hattemse kunstschilder Jan Voerman.
Naar hem is ook het museum vernoemd.
Er hangen werken van Jan Voerman sr. en Jan Voerman jr.

1  Bedank H.M. V

Reizigers die Voerman Museum bekeken, bekeken ook

In Voerman Museum geweest? Deel je ervaringen!