“Snel uiteten”

di 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Hattem
12 juli 2020 beoordeeld

onverwachts gaan eten bij het Spookhuys. Na aankomst duurde het even voor een plekje, ivm corona. Na we een tafel kregen duurde het even voordat we een drankje aangeboden kregen. Na het vragen van de kaart nog even moeten wachten totdat de bestelling werd opgehaald.

Maarrr:

Na het eerste drankje ging het heel erg goed. Gratis broodje, en we kregen
7 gangen. Broodje, amuse, voorgerecht, amuse, hoofdgerecht, amuse, nagerecht! Daarbij was het eten heel erg goed. Niet saai patat naast de gerechten zo zie ik het graag! Het is ons super bevallen en komen zeker nog een keer terug! Het lange wachten in het begin was helemaal goed gemaakt!

Datum van bezoek: juli 2020

27 mei 2020 beoordeeld

Het is een kunst om in de gekke “Corona-tijden” je eten zo goed te blijven verzorgen en je klanten zo vriendelijk te ontvangen. Onze complimenten! We hebben gesmuld en genoten. Extra compliment voor de eendenbout!

Datum van bezoek: mei 2020
3 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de derde keer een menu opgehaald. We hebben heel wat gebraden eend gegeten in Frankrijk -confit de canard-, maar deze eend was superieur.
Eten bestellen bij het Spoohuys betekent een feestje en vooral, even de corona vergeten en genieten. Keurig verzorgd, zelfs een klein kaarsje erbij.
Vergeet niet de tafel even mooi te dekken, ga zitten en geniet.

Datum van bezoek: mei 2020
22 april 2020 beoordeeld

Wij hebben eten besteld tijdens de horecasluiting in Nederland. Wij kregen een lekker 3 gangen menu geleverd. Netjes en warm verpakt en naast de drie gangen ook wat bijgerechten. Het smaakte erg goed en is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2020
12 april 2020 beoordeeld

Mooi initiatief. Smaakt super, uitstekende service en gezellig thuis een 3-gangen menu gegeten van het Spookhuys. Mag het misschien nog een beetje duurzamer qua verpakking? Win komen terug!

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Restaurant 't Spookhuys bekeken, bekeken ook

In Restaurant 't Spookhuys geweest? Deel je ervaringen!