“Gezellige sfeer”
Beoordeling van Banka

Banka
Reserveren met
Banka is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Hattem
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Koffie met gebak gehad op een gezellig en druk terras. Uitzicht op de kerktoren die regelmatig een riedeltje geeft. Vriendelijke bediening en lekkere koffie. Niks mis mee!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De carpaccio was te warm en hierdoor mogelijk niet geheel fris, dit merkte ik later op de avond, als u begrijpt wat ik bedoel. De biefstuk was goed , evenals t garnituur, al zou er iets meer dressing over de sla mogen. De varkenshaas was te lang gebakken en was iets te droog.de lof trompet ging uit toen het dessert nl. 2 Dame Blanche werd geserveerd. Uitstrkend toetje. Het personeel was erg vriendelijk , al duurde het wel effies voordat wij geholpen werden, maar daar was de drukte op t teras debet aan. (En de onderbezetting vsn t personeel)

23 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk geluncht, bediening was prima! Mijn man was vooral te spreken over de goede en schone verschoonmogelijkheden bij de toiletten voor onze zoon!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we reviews hadden gelezen dat het weleens lang wachten konden worden op het eten waagden we het we het er wel op en togen richting Hattem om te eten bij Grandcafe Banka.
Op deze tweede pinksterdag zat het terras goed vol en hoewel we een kwartier te vroeg waren voor onze reservering konden we al wel op het terras gaan zitten op een net vrij gekomen plek.
Na een vlot gebracht drankje konden we al snel onze bestelling doorgeven en volgde, na een minuut of tien ons voorgerecht. Ook het hoofdgerecht volgde 20 minuten erna. Tot zover
geen bijzonderheden over het wachten. Maar inmiddels was het terras vol komen te zitten met eters en begon de ellende. Niet alleen moesten wij 45 minuten wachten op ons dessert achter ons zaten 4 mensen die al anderhalf uur zaten te wachten op het eten. Eerst kreeg 1 persoon te eten, nadat hij klaar was kregen de anderen pas wat. Ook bij een tafel naast ons werd frites geleverd terwijl alles al opgegeten was. De mensen hadden extra besteld omdat ze met zijn 4en een klein vakje frites moesten delen.
En verder om ons heen was het een en al gemopper, niet gaar, te gaar, te weinig......
Wij kregen een kopje koffie van het huis vanwege het wachten, ik neem aan alle anderen ook?
Ons eten was op zich redelijk van smaak, niets bijzonders, maar voor de originele prijs veel en veel te duur!
Het personeel bleef vriendelijk, maar blijkt er ook al wel aan gewend.
Banka is een grandcafe geen restaurant. Mijn voorstel is verkoop alleen bitterballen en kaas en dergelijke bij een drankje, maar ga niet zogenaamd culinair zitten doen, want daarbij slaan ze de plank compleet mis!
Een slechte organisatie in de keuken en gewoon amateuristisch.
Als je snel geld wilt verdienen doe dat dan niet op deze manier ten koste van je klanten!

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag bij Banka 3 gangen menu gegeten. Eten was lekker, maar wat moesten we steeds lang wachten. Na t voorgerecht een uur wachten op ons hoofdgerecht (nadat we er om gevraagd hadden). Vervolgens weer bijna uur wachten op ons dessert (wederom om gevraagd). Niemand die tussendoor even kwam melden dat t langer zo duren. In mijn ogen een kleine moeite en wel zo klantvriendelijk als je er met 3 kinderen zit. Helaas ook geen korting of een rondje van de zaak

In Banka geweest? Deel je ervaringen!