“Lekker gegeten Tussen de middag”
Beoordeling van Soul Sisters

Soul Sisters
Geclassificeerd als nr. 17 van 22 Restaurants in Hattem
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier geweest en het was lekker maar wel een hele hap.
Toch hadden we maar een broodje kroket en de anderen hadden een tosti maar het was erg machtig. Maar wel lekker.

Datum van bezoek: september 2019

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gemoedelijke zaak, veel kleur, veel te zien en te ervaren, cappuccino gedronken met slagroom tip en likeurtje. Zelf gemaakte kwarktaart. Ik zeg top stopje weg van snelweg op weg naar makkum. Liefs voor het personeel van ons mam.

Datum van bezoek: juli 2019
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes zijn erg lekker maar de wachttijd van bijna een uur is wel erg veel. Het komt allemaal een beetje chaotisch over.

Datum van bezoek: september 2018
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Social deal hier terechtgekomen voor een lunch. Het gebouw is mooi en erg oud, dat geeft sfeer, maar er is binnen weinig ruimte voor tafels en stoelen om te zitten. Het staat er super vol en oogt rommelig. Maar meer tafels voor gasten zou de bediening ook niet aankunnen denk ik. De 2dames (personeel/eigenaressen) waren vriendelijk, maar oogden druk en gestresst. De bestelling ging nog redelijk vlot, maar het bestelde liet een tijdje op zich wachten. En het broodje dat Vega moest zijn (besteld zonder Bacon) kwam uiteindelijk toch met bacon door verkeerde communicatie tussen de beide dames. Dus het broodje werd opnieuw gemaakt. Naar mijn idee hebben de dames weinig horecaervaring en komt het erg onhandig over. Producten ingekocht bij de Lidl (te zien aan verpakkingen), geen goede keukenbenodigdheden en amper werkruimte.
De broodjes zelf, het (bruine) brood was taai en droog. Beleg bestond bij zowel broodje geitenkaas als carpaccio uit metname Rucola. Dat viel ons tegen. En het bestek is om te huilen. Erg slechte kwaliteit, boog direct krom en valt niet mee door de taaie broodjes te snijden. Helaas moeten wij zeggen dat wij het geen aanrader vinden en komen er niet weer terug.
Toch nog even een positieve noot: in winkel zijn leuke en bijzondere spulletjes te koop.

Datum van bezoek: september 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Hier gegeten tijdens fietstocht in omgeving.
Vriendelijke bediening, beperkte kaart, bediening liet wat op zich wachten
Wij hadden broodje brie en een broodje carpaccio.
Simpel maar goed.

Datum van bezoek: augustus 2018
MarilynSoulSisters, Eigenaar van Soul Sisters, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Goedemiddag Willem,

Wat vervelend dat de ervaring bij eigenlijk is tegen gevallen...
We hopen dat deze een eventuele volgende keer beter zal zijn.

Soul Sisters

Reizigers die Soul Sisters bekeken, bekeken ook

In Soul Sisters geweest? Deel je ervaringen!