“Op een romantische plek heerlijk dineren”
Beoordeling van Restaurant Aan Sjuuteeänjd

Restaurant Aan Sjuuteeänjd
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Schinnen
Keukens: Nederlands
7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In een zeer warme, vriendelijke en gemoedelijke setting hebben wij heerlijk gegeten. Het eten is met passie bereid en met liefde geserveerd. Diverse smaken, verschillende bereidingswijzen en veel lokaal en uit eigen tuin. Absoluut een fijne ervaring!

Datum van bezoek: augustus 2022

20 februari 2022 beoordeeld

Het eten - uitmuntend! Zo heerlijk gegeten weer,fantastisch. De service en de bediening, gewEldig! De verrassing bij het dessert was overweldigend en zeer
indrukwekkend!

Datum van bezoek: februari 2022
25 augustus 2021 beoordeeld

Op het binnenplaatsje gegeten, super gezellig. Ook binnen is het helemaal op orde en knus. We hebben een vijf gangen verrassingsmenu genomen. We hebben hier een kaasplankje (met honingbiertje) aan toe gevoegd. Inclusief de extra amuses was het eten echt fantastisch, een feestje voor de tong en ogen. Bijpassend wijnarrangement was heerlijk met leuke uitleg. Enkele malen per jaar gaan mijn vrouw en ik culinair uit eten maar Sjuut vinden wij echt geweldig, menig een - of twee sterren restaurant uit de randstad, wij wonen omgeving Rotterdam, kan nog wat van dit stel met geweldige zoon leren! Sjuut, wij danken jullie voor de super avond en het passen op onze lieve vriend Teun en hopen snel weer bij jullie aan te kunnen schuiven! Dank toppers!

Datum van bezoek: augustus 2021
10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 3 gangen verassings dinner. Mooie gerechten met locale ingrediënten van het seizoen. In ons geval dus een heel zomers menu. Het kaasplankje als afsluiter van de avond is echt een aanrader. Volledig in de watten gelegd. Geschikt voor vegetarisch en veganistische eters. Maar als vlees of vis eter kun je ook je geluk op.

Datum van bezoek: juli 2021
20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk avondje genoten van mooie gerechten met bijpassende wijnen. Goed en vriendelijk personeel. Dit restaurant is echt een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Restaurant Aan Sjuuteeänjd bekeken, bekeken ook

In Restaurant Aan Sjuuteeänjd geweest? Deel je ervaringen!