“Top avond”
Beoordeling van Bie De Bron

Bie De Bron
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Schinnen
15 november 2021 beoordeeld

Afgelopen weekend een taptafel bij hun gereserveerd. Zitten 2 soorten bier op, edel pils en het ongefilterde bier van hun. Prachtige zaak met een mooi uitzicht en een geweldige bediening. Komen zeker nog eens terug

Datum van bezoek: november 2021

15 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak en zeer vriendelijk personeel...die taptafels zijn super...net als de Alfa ongefilterd...hier kom ik zeker nog terug!!!

Datum van bezoek: november 2021
18 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondleiding en bierproeverij hier blijven hangen.
Sommige dingen op de kaart zijn heel duur en de andere weer relatief goedkoop. Van te voren een vage uitleg over dat ze zeggen dat je het eten kunt delen, dit wordt aangeraden.
Wij gedaan wat ons werd gezegd. Uiteindelijk kregen we twee kleine porties, er viel weinig aan te delen…. Echt verzadigd waren we niet.

Persoonlijk zou ik dat ‘sharing’ gedeelte op de kaart weghalen en gewoon a la carte porties serveren die een normale grootte hebben. Jullie zijn tenslotte geen tapas restaurant.
Personeel is verder heel vriendelijk en behulpzaam. De smaak van het eten is erg vers en lekker.

Datum van bezoek: oktober 2021
18 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om hier te zijn. Mooi gebouw, groot gezellig terras, goede en vriendelijke bediening en bovendien erg goed eten.

Datum van bezoek: september 2021
13 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke jonge bediening maar erg lang wachten op het eten. 3 kwartier tot een uur. Het eten was lekker. Maar weinig tot geen groente bij warme maaltijd. Wij hadden een kadobon die we met z’n tweeën niet in 1 keer konden besteden. Er werd geen contant geld terug gegeven maar ook het genuttigde bedrag niet afgeschreven zodat er nog een restbedrag over bleef. De bon moest in 1 keer besteedt worden. Jammer en niet echt klantvriendelijk. Je had anders 2x iemand in je restaurant gehad.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Bie De Bron bekeken, bekeken ook

In Bie De Bron geweest? Deel je ervaringen!