“Lekker maar kleine porties en lang wachten”
Beoordeling van Bie De Bron

Bie De Bron
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Schinnen
18 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondleiding en bierproeverij hier blijven hangen.
Sommige dingen op de kaart zijn heel duur en de andere weer relatief goedkoop. Van te voren een vage uitleg over dat ze zeggen dat je het eten kunt delen, dit wordt aangeraden.
Wij gedaan wat ons werd gezegd. Uiteindelijk kregen we twee kleine porties, er viel weinig aan te delen…. Echt verzadigd waren we niet.

Persoonlijk zou ik dat ‘sharing’ gedeelte op de kaart weghalen en gewoon a la carte porties serveren die een normale grootte hebben. Jullie zijn tenslotte geen tapas restaurant.
Personeel is verder heel vriendelijk en behulpzaam. De smaak van het eten is erg vers en lekker.

Datum van bezoek: oktober 2021

18 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om hier te zijn. Mooi gebouw, groot gezellig terras, goede en vriendelijke bediening en bovendien erg goed eten.

Datum van bezoek: september 2021
13 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke jonge bediening maar erg lang wachten op het eten. 3 kwartier tot een uur. Het eten was lekker. Maar weinig tot geen groente bij warme maaltijd. Wij hadden een kadobon die we met z’n tweeën niet in 1 keer konden besteden. Er werd geen contant geld terug gegeven maar ook het genuttigde bedrag niet afgeschreven zodat er nog een restbedrag over bleef. De bon moest in 1 keer besteedt worden. Jammer en niet echt klantvriendelijk. Je had anders 2x iemand in je restaurant gehad.

Datum van bezoek: september 2021
10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke kaart met divers aanbod. De nachos zijn een aanrader. Fijn terras en goede bediening. Ideaal om eerst een biertje te bestellen en dan te blijven hangen voor verrassend goed eten. Goede vega en vegan opties ook. Heel chill!!

Datum van bezoek: juli 2021
7 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende kaart en vriendelijk bediening!
Ook voor vegetariërs een aanrader.
Veel gerechten hebben een bier "touch".
Zelfs heerlijk bier ijs.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Bie De Bron bekeken, bekeken ook

In Bie De Bron geweest? Deel je ervaringen!