“Topzaak”
Beoordeling van Brasserie Peil 5

Brasserie Peil 5
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Schinnen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie zaak op een prachtige plek! Super gastvrij team en heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

Wat wil je meer van een terras?
Naast heerlijke gerechten en steeds weer verrassende bieren van de tap zit je op je gemak bij Peil 5. De mensen zijn ongewoon vriendelijk, niets is hen teveel; ze zorgen ècht voor je. De prachtige ligging zonder hinderlijk autoverkeer geeft rust en ruimte.
Dat willen we toch allemaal?
jeroen de smet

4 weken geleden beoordeeld

Mooie zaak, heerlijk eten maar ook gewoon lekker een kop koffie met een stukje vlaai of een goed glas wijn. Zeer vriendelijke bediening .het is gewoon een super zaak waar ik graag kom ook met mijn hond die altijd een honden koekje krijgt. Lief!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met familie (10personen) halverwege een fietstocht bij Peil5 geluncht. We waren aan de vroege kant ... maar we werden hartelijk ontvangen en genoten al snel van een heerlijke koffie en cappuccino.
De kaart bood diverse lunch gerechten met keuze uit diverse soorten brood.
Alles werd netjes gelijktijdig gebracht. En het smaakte heerlijk. En was meer als voldoende, ook voor hongerige fietsers!
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

7 september 2019 beoordeeld

Nadat we van meerdere personen te horen hadden gekregen dat we eens bij, PIJL 5 in Schinnen moesten gaan lunchen/dineren hebben we dat vandaag eens lekker gedaan!
Werden super vriendelijk ontvangen, nee we hadden niet gereserveerd (volgende keer doen we dat wel ivm drukte) kregen we toch nog n plekje. De kaart zag er goed uit (ook vegetarische gerechten).
Leuke locatie (aan het water) van binnen ook heel gezellig.
We vonden het top!!
Eten top! Personeel super vriendelijk! Betaalbare prijs!
Zeker de moeite waard om te gaan.
Wij gaan zeker terug!!!

Reizigers die Brasserie Peil 5 bekeken, bekeken ook

In Brasserie Peil 5 geweest? Deel je ervaringen!