“Ik kom hier vaak. Gewoon top!”
Beoordeling van Brasserie Peil 5

Brasserie Peil 5
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Schinnen
4 weken geleden beoordeeld

Mooie zaak, heerlijk eten maar ook gewoon lekker een kop koffie met een stukje vlaai of een goed glas wijn. Zeer vriendelijke bediening .het is gewoon een super zaak waar ik graag kom ook met mijn hond die altijd een honden koekje krijgt. Lief!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met familie (10personen) halverwege een fietstocht bij Peil5 geluncht. We waren aan de vroege kant ... maar we werden hartelijk ontvangen en genoten al snel van een heerlijke koffie en cappuccino.
De kaart bood diverse lunch gerechten met keuze uit diverse soorten brood.
Alles werd netjes gelijktijdig gebracht. En het smaakte heerlijk. En was meer als voldoende, ook voor hongerige fietsers!
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

7 september 2019 beoordeeld

Nadat we van meerdere personen te horen hadden gekregen dat we eens bij, PIJL 5 in Schinnen moesten gaan lunchen/dineren hebben we dat vandaag eens lekker gedaan!
Werden super vriendelijk ontvangen, nee we hadden niet gereserveerd (volgende keer doen we dat wel ivm drukte) kregen we toch nog n plekje. De kaart zag er goed uit (ook vegetarische gerechten).
Leuke locatie (aan het water) van binnen ook heel gezellig.
We vonden het top!!
Eten top! Personeel super vriendelijk! Betaalbare prijs!
Zeker de moeite waard om te gaan.
Wij gaan zeker terug!!!

4 september 2019 beoordeeld

Ik kom hier regelmatig samen met iemand in een electrische rolstoel, mede omdat er ruimte genoeg is maar vooral om de heerlijke dingen op de lunchkaart en de uitstekende bediening van het vriendelijke personeel, altijd in voor een praatje en zeer behulpzaam .ben je begeleider en zoek je een leuke gelegenheid om samen met je client iets te eten dan is peil 5 de gelegenheid waar je zijn moet

3 september 2019 beoordeeld

Als we gaan wandelen of fietsen wordt hier vaak aan gegaan voor een hapje en een drankje of een lunch en dat bevalt altijd prima Alleen zijn ze vaak vroeg gesloten

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Brasserie Peil 5 bekeken, bekeken ook

In Brasserie Peil 5 geweest? Deel je ervaringen!