“Heel goede service en goed eten”
Beoordeling van Brasserie De Muldermolen

Brasserie De Muldermolen
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Schinnen
Beschrijving: Gezellige Brasserie midden in de natuur
Beschrijving: Gezellige Brasserie midden in de natuur
3 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren laat binnen gekomen maar dat was geen probleem. Zeer goed eten aan een degelijke prijs. Personeel heel vriendelijk. Zeer snelle service.

Datum van bezoek: november 2021

28 september 2021 beoordeeld

We reden er langs en zagen een vol terras en besloten te gaan dineren. Het zag er gezellig uit. Binnen een aardige plaats gekregen. Na bestelling kwamen gerechten mooi op tijd. Heerlijk gegeten en genoten van de omgeving.
Heel aardige bediening. Komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2021
17 augustus 2021 beoordeeld

Bij toeval ontdekt op een fietstocht. Kopje koffie gedronken en een eenvoudige doch smaakvolle lunch.
Vlotte en vriendelijk bediening. Keuken kon het tempo ook goed bijhouden.
De lunch zelf was oké, maar niets bijzonders. Zeker niet duur.
Tip: vanaf het terras even een tiental meters lopen om de Mulderplas te zien.

Datum van bezoek: augustus 2021
11 augustus 2021 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten, eigenlijk geen lunch maar een heel diner.
Voorgerecht heel lekker, evenals het hoofd gerecht. Lekkere wijnen.

Datum van bezoek: augustus 2021
10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is heel aardig. Ondanks dat het druk was, hadden we alles best snel op tafel. Het eten is super lekker. Het enige nadeel is dat er mensen met honden komen en dat er aan tafel gerookt mag worden.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Brasserie De Muldermolen bekeken, bekeken ook

In Brasserie De Muldermolen geweest? Deel je ervaringen!