“Leuke ervaring met onze kleinkinderen, leuke 2 1/2 uur doorgebracht”

Kijk en luistermuseum Bennekom
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Bennekom
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
26 november 2016 beoordeeld

Erg leuk kleinschalig museum met veel beleving. Een deskundige gids, die erg leuk vertelde. Ook veel nieuwe dingen gehoord. Muziekdoosjes door de eeuwen heen, voor het tijdperk van de elektronica.
Het museum wordt volledig door vrijwilligers gerund. Een bezoek zeer aan te bevelen!

16 juli 2016 beoordeeld

Het Kijk- en luister museum laat je kennismaken met de historie van Bennekom. Diverse voor Bennekom typerende zaken kun je hier zien. Het museum is kleinschalig en er worden door vrijwilligers rondleidingen gegeven.

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een museum om je op te vrolijken. Leuke uitleg, heldere demonstratie. Ook voor kleine kinderen bijzonder leuk, juist ook als het buiten wat tegenvalt , weer regen of net weer te koud is.

20 oktober 2015 beoordeeld

In Centraal Nederland wilden we een ontspannen personeelsuitje verzorgen. Ons oog viel op dit leuke museum. We zijn gastvrij onthaald met lekker regionaal gebak. Vervolgens hebben we zowel bij de speel- en muziekdozen als bij een antieke winkel een interessante voorlichting gehad. De vrijwilligers in dit museum zijn zeer enthousiast. Bij het verzorgen van de voorlichting kan dit soms tot het risico leiden dat ze te veel willen vertellen. Overall een leuk bezoek.

Bekijk meer beoordelingen
28 februari 2015 beoordeeld

Het museum heeft een leuke collectie mechanische muziekinstrumenten, die ook beluisterd en gedemonstreerd kunnen worden. Verder is er een historische collectie die allerlei voorwerpen uit Bennekom toont. Ook zijn er kortdurende tentoonstellingen van uiteenlopende aard. Het hele museumpje draait op vrijwilligers die super enthousiast van alles weten te vertellen. Wij hebben weer hele leuke dingen over Bennekom gehoord en interessante voorwerpen ingebracht door bewoners van Bennekom gezien.

Reizigers die Kijk en luistermuseum Bennekom bekeken, bekeken ook

In Kijk en luistermuseum Bennekom geweest? Deel je ervaringen!