29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rustige camping in een pittoresk dorpje. Je slaapt letterlijk onder de kerktoren. Super vriendelijk ontvangst met een wijntje. Ideale plek om even tot rust te komen.

Mogelijkheid tot eten in het dorpje, voor andere zaken (bank, winkel...) Moet je naar vipava.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine camping in de Vipava Vallei. Aardige hostes, die ons een wijntje van het huis aan bood om ons te verwelkomen. Prachtig stukje gras met fruitbomen en bloemen in klein dorpje tussen de wijngaarden. Keurig sanitair. Fijn plekje.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld

Werkelijk the place to be. In de tuin van een lokale wijnboer. Vriendelijknonthaal met karafje wijn door de gastvrouw.. Kraaknet sanitair op ieder moment van de dag. De aanleunende kerk zorgt wel voor de nodige klokkengeluiden die je al van zeven uur uit je bed doen daveren. Enige nadeel, voor de rest onberispelijk.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine, maar mooie, gezellige en zeer schone camping. Zeer vriendelijke eigenaresse die graag vertelt wat er in de omgeving te doen is. Overkapping met zitplaatsen aanwezig. Gratis WiFi. De homemade wijn is zeker een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Hier kampeer je echt in de tuin van de eigenaars die supervriendelijk en gastvrij zijn. Je krijgt van hen meer info dan in om het even welk toerismebureau. Pizzeria om de hoek en een stadje op 2km waar je alle inkopen kan doen. Sanitair is kraaknet en het afval wordt netjes gesorteerd. Jammer dat er auto's worden toegestaan op het terrein, er kan perfect geparkeerd worden op 50m van de camping. Het gebel van de klokkentoren namen wij er graag bij.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie