Priceline
  • Gratis parkeren
Hotel Ibis Namur Centre(Namen)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Bar/lounge
  • Restaurant
  • Zwembad
Agoda.com
21 mei 2018 beoordeeld

Het pinksterweekend hier doorgebracht. Heel mooi hotel met ruime geriefelijke kamers. De staff is vriendelijke en behulpzaam. Het restaurant is zeker een aanrader en het voorgestelde 4 gangen menu is prijs kwaliteit zeer goed. Een mooie wijnkaart met betaalbare Franse wijnen. De Clubhouse is leuk als je op het terras kan zitten. Je kan er een lekkere snack eten of wat meer. Wel iets minder leuk om binnen te eten.
Er is een heel mooi golfterrein. We komen hier graag terug!

Kamertip: Kies zeker voor de Superior kamer of premium suite. Heel mooie ruime kamers.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
JDanthinne_Naxhelet, Hotel Manager van Naxhelet Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw commentaar !

Wij zijn heel blij dat u van onze prestaties op de beste manier heeft genoten.
Wij hopen op korte termijn u te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier voor de tweede keer te gast, en ook nu waren wij weer dik tevreden. De kamer had een ruim terras, maar spijtig regende het de hele dag. Een luifel zou wonderen doen. Kan je toch van de buitenlucht genieten, ook als het regent. De menu in het restaurant was weer heerlijk. Nog steeds een aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
JDanthinne_Naxhelet, Hotel Manager van Naxhelet Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Geachte heer Patrick D,

Hartelijk dank voor uw commentaar !

Wij hopen u te mogen verwelkomen.

26 april 2017 beoordeeld

Dit is alweer de 3de keer dat wij hier overnacht hebben. Het is een heerlijk rustig gelegen hotel met prachtige kamers met airco. Wat wel jammer was dit keer was dat onze kamer erg muffig rook, waarschijnlijk lange tijd geen gast in gezeten maar de lucht bleef ondanks de ramen wijd open gezet te hebben,alle 4 dagen te ruiken .Je kunt er je auto dichtbij parkeren het ligt aan de golfbaan en er zijn 2 restaurants en tegenwoordig hebben ze ook roomsevices voor 5 euro extra per gerecht wordt het netjes gebracht. Zeer vers en smakelijk eten. Van de Spa kun je tegenwoordig alleen als gast op bepaalde tijden gebruik van maken, voorheen was dit niet het geval. Wat ik jammer vind is dat men niet weet of je het hotel eerder hebt geboekt , ik vind het altijd erg klant vriendelijk als men dat wel weet. Maar desondanks zeker een hotel waar ik graag nog een keer naar terug ga want het is een prachtige uitvalsbasis voor mooie wandelingen in de Ardennen.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
8 maart 2017 beoordeeld

Prachtig gerestaureerd hotel met combinatie van klassieke en moderne materialen. Bijzondere warme en charmante sfeer en een unieke rustige ligging. Welness (warm binnenzwembad, sauna's, hamman's) is zeer rustig en relaxerend. Personeel super vriendelijk en attentvol. Ideaal om te lunchen in het Clubhouse van de golf. Prijs/kwaliteit daar is gewoon top. Restaurant La Cuisine gezellig ingericht met open haard. Kwaliteit van eten varieert evenwel soms wel. Niet altijd even hoogstaand maar wel met verse producten uit eigen tuin. Ruime kamers met heerlijk zachte bedden en linnengoed en afzonderlijk toilet. Receptie vriendelijk maar administratie soms verwarrend. Dit hotel verdient gerust 5 sterren.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
JDanthinne_Naxhelet, Hotel Manager van Naxhelet Golf Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw commentaar!

Wij zijn heel blij dat u van onze prestaties op de beste manier heeft genoten.
Wij hopen op korte termijn u te verwelkomen.

1 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een top hotel op een unieke locatie. Een heel nette en stille kamer met mooi uitzicht. De aanwezige welness is een pluspunt. Het zwembad met heerlijk warm water. Hier kom je tot rust. Een luxe badkamer met regen douche en ligbad. Kortom een aanrader.

Verbleef: november 2015, reisde met vrienden