17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top hotel!zeker een aanrader.met mooie en topkwaliteit retoranten.wij gaan zeker terug!je kunt ook via het hotel prachtige excursies doen.er is altijd iets te beleven!leuke thema avonden.het personeel is top.en het zijn mooie grote verzorgde kamers

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Hotel Manager D, Manager van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Dear Micheline H,

Thank you for allowing us at Now Larimar Punta Cana to be your destiny. It is a pleasure to know you had a satisfactory experience and found many activities for your enjoyment during your stay.

It is our desire to be able to host you again in the future.

19 september 2017 beoordeeld

Excellent hotel met amazing staff members espacially: Genessis our concierge, and Estarling and Josè Luis from events. Wij hebben gekozen voor de preferred club en hebben hiervan geen minuut spijt gehad. Zeer nette en grote kamers, elke dag gepoetst en werd de mini bar aangevuld. Er waren verschillende voordelen verbonden die alle correct werden ingelost. Aparte en nette zwembaden, apart restaurant voor ontbijt en lunch, aparte bar met een zeer goed aanbod aan dranken. De diverse restaurants waren zeer afwisselend zoals Italiaans, Frans, Mexicaans en Amerikaans maar telkens weer met een Caraïbische inslag. Ook de strandgrill met verse hamburgers, kippevleugels e.a. was netjes. Personeel was zeer gedienstig en we hebben op geen enkel manier mindere dingen ervaren. Strand lag er elke morgend verzorgd bij. (om 7u gingen we ochtendzwemmmen) en men deed er alles aan om tijdig het aangespoelde zeewier te verwijderen. Met onze ervaring kunnen we Now Larimar enkel maar aanbevelen.

Kamertip: Indien mogelijk kies dan voor de preferred club.
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
Hotel Manager D, Manager van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dear 1959Marc,

Thank you for choosing Now Larimar. I have no words to express our most sincere gratitude for your lovely comments about your recent stay with us.
We are glad to hear that you enjoyed your stay at Now Larimar Punta Cana, and on your name we will congratulate our personnel for helping to make your stay memorable.
On behalf of my team, I want to thank you again for choosing us over other Caribbean hotels for your holidays.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service in de koffie corner en op het terras een hele fijne en goede bediening door de vrouwelijke kelners en mannelijke en in het speciaal de kelner Anyeskin .Het eten in het buffet restaurant kan wat warmer en wat gevarieerder voor de rest een goed resort

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Hotel Manager D, Director General van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear petje4,

Thank you very much for choosing Now Larimar for your vacation! We are glad to know that the staff and service were good during your stay. It is a pleasure have guests as you!
Also, we appreciate your time to writting some about of your stay at Now Larimar.

We hope see you soon for here!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten kan beter en meer variatie zou fijn zijn. Het warme eten is ook over het algemeen koud. De ober Anyeskin geeft een uitstekende service op het terras van bar moments. Hij is zeer vriendelijk en attent. Anyeskin zorgt goed voor de gasten.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden

Dear bonkie73,

First all, thank you for choosing Now Larimar. We appreciate your keep time for writting us. For us, your opinion is very important to improve. We apologize that your experience have not been good in all moments.

We hope you can come back soon in another ocassion!

8 juli 2017 beoordeeld

In juni een weekje met mijn vriend in dit resort verbleven. Wij hebben een super vakantie gehad. Het resort was super schoon en in een woord prachtig. De tuinen werden elke dag heel goed verzorgd en dit was dan ook een plaatje. Maar wat er voor ons uitschoot was toch echt wel de top service. Dit maakte echt onze vakantie, het personeel doet zo hun best en dat kunnen wij heel erg waarderen. Zwembad en het strand waren op het resort dus lekker dichtbij en ook zo mooi! Het enige minpuntje was voor ons het eten. Dit kon wat beter. Verse Jus D'orange bij het ontbijt, betere frietjes en wat meer variatie. De losse restaurantjes daarentegen waren leuk, vooral het Japanse restaurant met live cooking was geweldig. Avond entertainment kon ook iets beter. Maar dit had verder geen invloed op ons geweldige verblijf, het zijn alleen verbeter punten voor in de toekomst. Wij hebben een top vakantie gehad. Excursie met de boot naar Marine Caribe was ook super leuk en een aanrader. Special thanks to Juan, Fraudy, Francis, Joel & Skinny Boy!!

Verbleef: juni 2017