“Prima hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Now Larimar Punta Cana
Beoordeeld als nr. 11 van 28 hotels in Bavaro
Eco-leadersNiveau Platina
9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden eigenlijk geboekt voor secrets royal beach, het naast gelegen zusterhotel. Bij aankomst bleek deze te zijn overboekt dus werden we in het Now Larimar geplaatst. We werden geupgrade naar prefered club met eigen incheck ruimte en Butlerservice.

Ondanks onze mineur stemming werden we toch aangenaamd verrast. De kamers in de preferedclub zijn zeer ruim en schoon. De minibar werd goed aangevuld en in de preferedruimte zat een snack hoek en een klein barretje. Ook wat zitjes en een tv. Je kunt van 6 verschillende restaurants gebruik maken. Waaronder het buffet restaurant.

Je hebt er een italiaan die zit in het ander zusterhotel genaamd Now Harden dit heb ik nergens vermeld zien staan en ben daar via andere Nederlanders achter gekomen. De italiaan steekt er met kop en schouders uit boven de andere resturants.
De andere restaurants zijn frans,teppanyaki bakplaat waar je ook appart en alleen sushi kunt eten. Een amerikaans steakhouse en een mexikaan.
Wen er maar aan dat het eten nooit heet is maar warm/lauw en dit geld voor al het eten in alle restaurants.

De tuin en de zwembaden liggen er goed en verzorgd bij. Het personeel is erg vriendelijk en zijn allemaal vrolijk en welwillend. Problemen die je aankaart proberen ze zo goed, daar waar mogelijk is op te lossen. Er is wel een handoekje leggen cultuur op het resort. De prefered gedeelte heeft 2 eigen " prive" zwembaden en prive gedeelt op het strand waar de andere gasten niet mogen komen. Je butler die je toegewezen krijgt komt iederedag navragen hoe het met je gaat en of er nog wensen zijn. Deze checked bij de prefered zwembaden ook naar je kamernummer en ook de kamernummers van andere gasten die in het prefered gedeelte liggen of ze er ook inderdaad mogen liggen.

Al om al een goed hotel, dat toch meer toegespitst is op familie s ipv stellen. Het animatie team is ok maar zeer amateuristisch. Kinderen worden de hele dag vermaakt in de kinderclub door professionele entertainement dames die de kinderen in de watten leggen.

2 dingen die mij tegen het borsstuiten waren het volgenden. Als je aan het eind vd gang ligt, is je kamer soms pas na 17.30 schoongemaakt. En in de prefered ruimte zag ik de barkeeper de bordjes waar mensen van hadden gegeten, schoonmaken met een servet en op elkaar stapelen en weer terug zetten bij de snacks. De echte vieze borden werden meegenomen. Ik mag hopen dat het bestek wel meegenomen werd en door de vaatwasser schoongemaakt word. Je kunt er het beste een wegwerpbordje vragen, die liggen bij de barkeeper achter de bar.

De barkeeper in de lobby bij de prefered incheck lounche was niet aardig. Wij bestelde Heinikenbier of Buttwheiser en dan kreeg je die van hem, zodra je geen fooi gaf en je kwam voor de 2e keer terug dan zei hij gewoon dat deze op was. Een dag later was het nog steeds op. Terwijl in de prefered lounge in het gebouw vam de kamers dit bier gewoon zonder morren te verkrijgen was.

Op het plein na de lobby waar het entertainement wordt gehouden loopt de hele avond personeel rond die je voorzien v.e drankje. Deze hebben we er toen op uit gestuurd voor een Heiniken en Buttwheiser. Die moet zij dus ook bij dezelfde barkeeper halen. En wat denk je? Ze kwam terug met het gevraagde bier. Nadat ik ook terug ging voor een Heiniken was deze zoals gewoonlijk op. Ik zei dat ik even zijn supervisor ging halen om te kijken of dat echt zo was. En ineens was er toch Heiniken en Buttweiser beschikbaar. Ik kon zo 4 flessen meenemen als ik wilde. Pfff is dat niet brutaal?

Maar buiten dit om is het een prima hotel. Maar wij zijn na 8 dagen overgeplaatst door de touroperator naar secret cap cana
Dit is wel een adults only hotel en past meer bij ons dan een familie hotel

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner
Hotel Manager D, Manager van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 december 2017

Dear meard d,

We are glad the circumtances brough you to our hotel, and so we were allowed to provide you a pleasant stay in our Preferred Club. It is satisfactory to learn our dining options met your expectations, furthermore that you underline the kind attentions of the team.

As you mention, our Preferred Club provides guests with additional services, which includes butler service and access to exclusive areas.

We encourage you to visit our property again.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een top hotel!zeker een aanrader.met mooie en topkwaliteit retoranten.wij gaan zeker terug!je kunt ook via het hotel prachtige excursies doen.er is altijd iets te beleven!leuke thema avonden.het personeel is top.en het zijn mooie grote verzorgde kamers

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotel Manager D, Manager van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Dear Micheline H,

Thank you for allowing us at Now Larimar Punta Cana to be your destiny. It is a pleasure to know you had a satisfactory experience and found many activities for your enjoyment during your stay.

It is our desire to be able to host you again in the future.

19 september 2017 beoordeeld

Excellent hotel met amazing staff members espacially: Genessis our concierge, and Estarling and Josè Luis from events. Wij hebben gekozen voor de preferred club en hebben hiervan geen minuut spijt gehad. Zeer nette en grote kamers, elke dag gepoetst en werd de mini bar aangevuld. Er waren verschillende voordelen verbonden die alle correct werden ingelost. Aparte en nette zwembaden, apart restaurant voor ontbijt en lunch, aparte bar met een zeer goed aanbod aan dranken. De diverse restaurants waren zeer afwisselend zoals Italiaans, Frans, Mexicaans en Amerikaans maar telkens weer met een Caraïbische inslag. Ook de strandgrill met verse hamburgers, kippevleugels e.a. was netjes. Personeel was zeer gedienstig en we hebben op geen enkel manier mindere dingen ervaren. Strand lag er elke morgend verzorgd bij. (om 7u gingen we ochtendzwemmmen) en men deed er alles aan om tijdig het aangespoelde zeewier te verwijderen. Met onze ervaring kunnen we Now Larimar enkel maar aanbevelen.

Kamertip: Indien mogelijk kies dan voor de preferred club.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2017, reisde met familie
Hotel Manager D, Manager van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dear 1959Marc,

Thank you for choosing Now Larimar. I have no words to express our most sincere gratitude for your lovely comments about your recent stay with us.
We are glad to hear that you enjoyed your stay at Now Larimar Punta Cana, and on your name we will congratulate our personnel for helping to make your stay memorable.
On behalf of my team, I want to thank you again for choosing us over other Caribbean hotels for your holidays.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service in de koffie corner en op het terras een hele fijne en goede bediening door de vrouwelijke kelners en mannelijke en in het speciaal de kelner Anyeskin .Het eten in het buffet restaurant kan wat warmer en wat gevarieerder voor de rest een goed resort

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
Hotel Manager D, Director General van Now Larimar Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

Dear petje4,

Thank you very much for choosing Now Larimar for your vacation! We are glad to know that the staff and service were good during your stay. It is a pleasure have guests as you!
Also, we appreciate your time to writting some about of your stay at Now Larimar.

We hope see you soon for here!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten kan beter en meer variatie zou fijn zijn. Het warme eten is ook over het algemeen koud. De ober Anyeskin geeft een uitstekende service op het terras van bar moments. Hij is zeer vriendelijk en attent. Anyeskin zorgt goed voor de gasten.

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden

Dear bonkie73,

First all, thank you for choosing Now Larimar. We appreciate your keep time for writting us. For us, your opinion is very important to improve. We apologize that your experience have not been good in all moments.

We hope you can come back soon in another ocassion!

8 juli 2017 beoordeeld

In juni een weekje met mijn vriend in dit resort verbleven. Wij hebben een super vakantie gehad. Het resort was super schoon en in een woord prachtig. De tuinen werden elke dag heel goed verzorgd en dit was dan ook een plaatje. Maar wat er voor ons uitschoot was toch echt wel de top service. Dit maakte echt onze vakantie, het personeel doet zo hun best en dat kunnen wij heel erg waarderen. Zwembad en het strand waren op het resort dus lekker dichtbij en ook zo mooi! Het enige minpuntje was voor ons het eten. Dit kon wat beter. Verse Jus D'orange bij het ontbijt, betere frietjes en wat meer variatie. De losse restaurantjes daarentegen waren leuk, vooral het Japanse restaurant met live cooking was geweldig. Avond entertainment kon ook iets beter. Maar dit had verder geen invloed op ons geweldige verblijf, het zijn alleen verbeter punten voor in de toekomst. Wij hebben een top vakantie gehad. Excursie met de boot naar Marine Caribe was ook super leuk en een aanrader. Special thanks to Juan, Fraudy, Francis, Joel & Skinny Boy!!

Verbleef: Juni, 2017
7 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het land, de zee het strand en de ambiance is super, dit kan echter niet gezegd worden over Now Larimar. Onze laatste dagen zijn nu aangebroken maar de dingen die we als 'incident' zagen zijn toch structureel. Eten in de restaurants is vrijwel nooit warm en verrassend en gevarieerd. Hotelkamer oké, gedateerd. Onderhoud tuin was erg goed en mooi.

Bediening aan het strand super, drankjes super, strand super, zee super. Bediening elders wisselend en personeel blijft om fooi vragen.

Wij kozen voor preffered en waren hier blij om want de bedjes aan de zwembaden en het 'gewone' strand zijn waardeloos. Sommige zijn dermate doorgezakt dat liggen onmogelijk is. Preferred pool erg druk en geen controle of iemand Preferred heeft. Ik vraag me dan echter af of de meerprijs het waard is als iedereen toch hiervan gebruik maken....

Verkopers op het strand en de watersport sectie erg opdringerig. Wandelen langs de kust of simpelweg een duik nemen is niet mogelijk zonder aangesproken te worden en nemen geen genoegen met 1x nee.

Al met al een goede vakantie, temeer om het fantastische weer, het mooie strand en de schitterende zee. Dominicaanse republiek zeker voor herhaling vatbaar maat Now Larimar niet.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bavaro in overweging
op 0,2 km afstand
Iberostar Grand Hotel Bavaro
op 21,8 km afstand
Dreams Punta Cana Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Now Larimar Punta Cana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Now Larimar Punta Cana

Adres: Av. Alemania S/N | El Cortecito, Bavaro, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana > Bavaro
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 eco-hotel in Bavaro
Nr. 9 luxe hotel in Bavaro
Nr. 9 hotel aan het strand in Bavaro
Nr. 10 spahotel in Bavaro
Nr. 10 beste resorthotel in Bavaro
Nr. 10 casinohotel in Bavaro
Nr. 12 romantisch hotel in Bavaro
Prijsklasse: € 174 - € 527 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Now Larimar Punta Cana 4*
Aantal kamers: 822
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Now Larimar Punta Cana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Now Larimar Hotel Punta Cana
Nh Hotels Punta Cana
Nh Hotel Punta Cana
Edenh Real Arena
Edenh Real Punta Cana
Edenh Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?