7 personen zijn dit hotel aan het boeken
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 213
Hotels.comUS$ 213
eDreamsUS$ 213
Barcelo.comUS$ 213
Agoda.comUS$ 213
Trip.comUS$ 221
Beoordeeld op 16 december 2019

Erg goed en super verzorging zowel van de kamers als het eten en drinken erg vriendelijk personeel met name dulce soto lourdes mercedes en leonidas ecelente ben er nu voor de vierde keer en elke keer weer wauw

Datum van verblijf: december 2019
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Geachte gast,

We willen graag onze dank uitspreken voor de opmerkingen die u hebt gemaakt over uw recente bezoek, omdat ze ons helpen begrijpen hoe onze gasten genieten van hun verblijf bij ons. Het is altijd ons doel om maximale klanttevredenheid te bereiken en we zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van je vakantie in het Barceló Bávaro Palace hotel. We streven er voortdurend naar om de beste kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat al onze gasten met mooie herinneringen aan hun vakantie naar huis terugkeren.

In Barceló weten we dat maaltijden een belangrijk aspect zijn van de vakantie-ervaring van onze klanten in onze hotels, daarom bereidt ons team van koks voor elke service een breed scala aan delicatessen om aan alle voedselbehoeften te voldoen en te proberen meest veeleisende smaakpapillen. Daarom zijn we erg blij dat we de jouwe hebben kunnen bevredigen.

We waarderen uw mooie woorden met betrekking tot onze medewerkers. Zijn vriendelijkheid en vriendelijkheid zijn zonder twijfel een van de belangrijkste troeven van ons hotel. Wij feliciteren u namens u met de bijdrage die u hebt geleverd om uw welzijn tijdens uw verblijf bij ons te garanderen.

Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

hartelijk,

Javier Cordero Gilsanz
Gerente General Barceló Bávaro Palace.

Beoordeeld op 6 december 2019

Heel mooi resort,mooi strand veel zwembaden,veel vermaak voor de kinderen,goeie en veel verschillende restaurants,veel activiteiten bij het zwembad prima verzorging door edison gomez,malvin valdez s'avonds groot theatershow. Je wordt hier echt de hele dag prima beziggehouden.

Datum van verblijf: december 2019
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2019

Geachte gast,

We waarderen uw voorkeur bij het kiezen van de Barceló Hotels & Resorts-keten als uw vakantiebestemming.

We horen graag dat we jou en je gezin een onvergetelijke vakantie hebben kunnen bezorgen.
Het is altijd een plezier om de meningen van onze gasten nog meer te weten wanneer we zien dat we erin geslaagd zijn om u een onvergetelijke vakantie te bezorgen. We zijn erg tevreden dat uw verblijf aangenaam is geweest.

We wachten altijd met open armen op je in Barceló Bávaro Palace.

Javier Cordero G.
General Manager
Barceló Bávaro Palace.

Beoordeeld op 1 oktober 2019

Prima verblijf.De bediening is erg vriendelijk het eten en de voorzieningen erg goed. Ook voor ouders met kinderen is een goede locatie. De zwembaden zijn fantastisch en de ligging aan zee is schitterend. Als je van wandelen houdt aan het strand dan is dit hotel een dikke aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Geachte Gast,

Allereerst willen we van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken dat u ons als uw vakantiebestemming hebt gekozen. Het is een waar genoegen om te weten dat onze faciliteiten en het ontwerp ervan naar uw wens zijn geweest, en daarnaast dat onze verschillende activiteiten, zwembaden en services voor de vrije tijd van onze gasten van verschillende leeftijden aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Onze hoogste prioriteit is om het verblijf van onze klanten het meest bevredigend en onvergetelijk te maken. Bedankt voor uw opmerkingen en we hopen u weer te zien bij uw volgende vakantie.

Javier Cordero

Beoordeeld op 8 september 2019

Als je opgelicht wil worden ga dan hier naartoe... * geen gratis wifi, erg duur * geen vriendelijk personeel * eten niet bijzonder * entertainment team (3 man) hele dag hoor of zie je ze niet * duikcenter diving oplichters, duur en weinig service, trekken zich niks aan van regels * x-box spelen, kost 10 dollar per uur! * piratenboot met glijbanen voor kids kost geld! Absurt en belachelijk. Dit resort is maar op 1 ding uit en dat is je geld. Alles kost hier gruwelijk veel geld. Er is weinig tot geen activiteiten en voor kids weinig te doen. Mijn advies: Ga naar iberostar Bavaro, kost hetzelfde, maar 100.000 betere service, eten en entertainment. Deze oplichters zien ins nooit meer en het is een schande voor de Dominicaanse republiek.

Gereisd in sep, 2019

Datum van verblijf: september 2019
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Lieber Gast,

Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns Ihre Meinung zu Ihrem letzten Aufenthalt im Barceló Bavaro Palace mitgeteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und stimmen Ihnen zu, dass unser aufmerksames Personal eine Schlüsselrolle für das Gesamterlebnis unserer Gäste spielt. Das gesamte Team arbeitet sehr hart, um sicherzustellen, dass wir einen qualitativ hochwertigen Service und eine andere und unvergessliche Erfahrung bieten.

Nochmals vielen Dank für diese wundervolle Meinung, es war uns eine Freude, sie zu lesen und wir freuen uns darauf, Sie bald wieder zu bedienen.

Viele Grüße,

Javier Cordero

Beoordeeld op 7 juni 2019

Een aanrader voor iedereen en ieder budget. Het eten is uitsteken, kamers zeer proper en heel veel variatie in het eten. Als je met kinderen reis is er een babysiting service van 9u-24u gratis en jij krijgt een schema met verschillen activiteiten.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Javier C, General Manager van Barceló Bávaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Geachte Gast,

Allereerst willen we van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken dat u ons hebt gekozen als uw vakantiebestemming. Het is een groot genoegen om te weten dat onze gastronomie, kamers, faciliteiten en het ontwerp ervan van groot plezier zijn geweest, daarnaast hebben onze verschillende activiteiten en diensten die voor de vrije tijd van onze gasten van verschillende leeftijden zijn gecreëerd, aan hun verwachtingen voldaan.

We verwelkomen u graag opnieuw en blijven voldoen aan ons doel om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen.

Javier Cordero,