“Vakantie”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Barcelo Bavaro Palace
Beoordeeld als nr. 15 van 28 hotels in Bavaro
Eco-leadersNiveau Goud
18 juni 2016 beoordeeld

Een minpunt is dat er geen parasols zijn op het strand en te weinig schaduw door de palm bomen. Met weinig wind dit jaar dus echt te warm voor ons Nederlander Het park is erg mooi aangelegd Schoon en nieuw

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts

3 februari 2015 beoordeeld

Kaartje van Yokatia ontvangen en daarom onze reactie via Tripadvisor.
Net terug na een verblijf van 14 dagen in een prachtig resort.
Wij hadden een prachtige kamer met zeezicht in het Adults only gedeelte.
Alles schoon en netjes verzorgd.
Alleen de televisieverbindingen waren erg slecht. Geen Golf en geen Tennis te zien.
Wij hebben dagelijks genoten van de prachtig verzorgde buffetten.
Vriendelijk personeel.
Heerlijk gegolfd op de prachtige golfbaan The Lakes.
Zeker een aanrader.

Kamertip: Ocean Front Rooms
  • Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
Javier C, General Manager van Barcelo Bavaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 februari 2015

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your impressions about your stay in our hotel. The most important for us in Barceló Bávaro Palace Deluxe is that our guests enjoy their holidays and to improve our service for them every day.

We would like to apologize for the inconveniences that you have with our TV connection, please be assure that the matter will be given the proper attention and that we are continuously working on improving the hotel facilities and services to make our guests feel like in paradise.

Once again, we thank you for your valuable comments and we hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.

21 november 2014 beoordeeld

Gelegen op een prachtige locatie aan het einde van de baai.
Erg mooie kamers met een prive hottub.
Het buffeteten is goed, de restaurants zijn echter een stukje beter.
Verder genieten van goede service en lekkere cocktails.

Kamertip: De Junior Suites bij 6000 zijn erg rustig en dichtbij het zwembad/buffet
  • Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Javier C, General Manager van Barcelo Bavaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2014

Dear Guest,

We really appreciate the time you took to write us your experience on this page. It is a real pleasure to hear you had a delightful stay in our grounds.

Our main goal is the total satisfaction of our guests, so we are pleased of knowing we met your expectations and you have a memorable stay with us. We are glad to know that the design of our room, gastronomy, facilities and pools were of your liking.
We hope to welcome you soon in our little paradise on your next vacation. Thank you for recommend us!

23 september 2014 beoordeeld

Een fantastische droomlocatie...werkelijk schitterend. Prachtig strand met palmen.
De kamer groot en schoon. Prima bed.
Eten is geweldig...al is het toch zo dat na enkele dagen de buik er niet goed tegen blijkt te kunnen.
Voor de rest zeer zeker een aanrader.

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
Javier C, General Manager van Barcelo Bavaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2014

Dear Guest,

We really appreciate that you share your positive experience in regards to your stay in our Barceló Bávaro Palace Deluxe in the Trip Advisor. Thank you very much for your valued time to make this review since the opinion of our guests is very important and assistance to us. It is a pleasure to know that our infrastructure and the environment of our Hotel was of your liking and that you could enjoyed most of our gastronomy as well as our facilities.

We hope that when returning to the Dominican Republic, you will give us the opportunity to welcome you again at our resort.

5 augustus 2014 beoordeeld

Super hotel, alle lof voor het heerlijke eten, het personeel, het resort, heerlijke omgeving, alles geweldig, alleen geen free wifi, beetje jammer.
Eigenlijk past dat niet bij dit resort.
Het is namelijk luxe ten top, tot en met de cocktails worden je aan het zwembad gebracht en wil je een 2e grillend lobster in 1 van de 11 al la Carte restaurants, no problem!

Kamertip: Alles is perfect, gewoon een top vakantie gehad!
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
Javier C, General Manager van Barcelo Bavaro Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2014

Dear Guest,

Our main goal is the total satisfaction of our guests, so we are pleased of knowing we met your expectations. We are glad to know that our customer service, gastronomy, facilities and pools were of your liking.

Regarding Internet Wifi, as you may know, as an All-inclusive resort our guests enjoyed most of our services and there are extra services with additional cost. We are sorry for the inconveniences you may have encountered due to this fact.

We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise.

4 september 2013 beoordeeld

Lekker luxe, goed eten.Vooral het Japanse restaurant is een aanrader. Wel bijtijds reserveren. Strand was heerlijk; het zand wordt niet heet! Bediening was over het algemeen heel goed.
Verbeterpuntje is de wifi-verbinding.

Kamertip: De junior suite heeft een jacuzzi op het balkon!
  • Verbleef: Juli, 2013, reisde met vrienden
30 december 2012 beoordeeld

Design, Luxe, lekker eten en goede service! Daar houden we van, 24/7 roomservice. Prachtig strand, goede cocktails, aardige bediening ook al spreken ze bijna geen Engels. Enige minpunt is dat er alleen maar goede internetverbinding in de lobby is. Aanrader!

Kamertip: Neem niet de villa direct aan het strand, de kamers een gebouw ervoor zijn net zo mooi!
  • Verbleef: Januari, 2012, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bavaro in overweging
op 1,8 km afstand
Paradisus Punta Cana Resort
nr. 25 van 114 in Punta Cana
13.701 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Barcelo Bavaro Palace geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Barcelo Bavaro Palace

Adres: Carretera Bavaro, km. 1, Bavaro, Punta Cana 23301, Dominicaanse Republiek (Voorheen Barcelo Bavaro Palace Deluxe)
Telefoonnummer:
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana > Bavaro
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 8 eco-hotel in Bavaro
Nr. 10 romantisch hotel in Bavaro
Nr. 12 luxe hotel in Bavaro
Nr. 13 casinohotel in Bavaro
Nr. 13 hotel aan het strand in Bavaro
Nr. 14 beste resorthotel in Bavaro
Nr. 14 spahotel in Bavaro
Prijsklasse: € 196 - € 1.102 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Barcelo Bavaro Palace 4.5*
Aantal kamers: 1402
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Barcelo, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Barcelo Bavaro Palace met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Barcelo Bavaro Palace Deluxe Hotel Punta Cana

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?