“Mooie vakantie met top animatie”
Beoordeling van Iberostar Bavaro Suites

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Iberostar Bavaro Suites
Beoordeeld als nr. 7 van 28 hotels in Bavaro
Eco-leadersNiveau Platina
Een TripAdvisor-lid
11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is geweldig eten jorgelina is goed zeker met eten is super is top hier en de animatie ook Dorian,Rafaël,Toni mooi complex kamers ook goed personeel zeer vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar jammer van het zeewier maar ook weer compliment die het elke dag opruimen

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

15 juli 2017 beoordeeld

Dit is hotel is één woord geweldig! Het personeel is super vriendelijk en attent! Het domien, de zwembaden, shows, strand, .... zijn allemaal erg mooi verzorgd. Het eten in dit hotel is de kers op de taart. Zowel het à la carte buffet in het hoofdgebouw als de themarestaurants zijn subliem. Alles is zo verfijnd en lekker!!! Hoedje af hiervoor... en hierbij mijn complimenten aan al het meewerkend personeel. Chef- kok Victor -> een erg gediplomeerde en super sympathieke chef-kok wil ik in het bijzonder complimenteren! Dit hotel is een absolute aanrader zowel voor jong als oud!

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk alles aan dit hotel is fantastisch. Fijne ontvangst van gastheer Adris. Goede service en top personeel. Het resort ziet er verzorgd uit. Meteen een fijne binnenkomst. Opgehaald van het vliegveld wat ook erg prettig was na zo lange reis. Een echte aanrader!

Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super geholpen door Adris bij aankomst.
Meteen upgrade naar een nieuwe suite met zeezicht. Lekkere cocktail bij aankomst! Ik kan niet anders zeggen dan top!!!!!
Ook de kinderen zijn helemaal Door het dolle heen. Ook mooie excursies te doen.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
QualityManagerDR, Quality Manager van Iberostar Bavaro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2017

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank für Ihr Feedback und die Zeit, die sich genommen haben es zu schreiben.

Es freut uns sehr das unser Haus Sie in allen Bereichen überzeugen konnte und Sie einen hervorragenden Urlaub bei uns verbracht haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist immer wieder eine tolle Bestätigung für unsere Arbeit.

Wir hoffen Sie bald wieder bei uns verwöhnen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute.

Herzliche Grüße,

Qualitätsmanager
IBEROSTAR Dominikanische Republik

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor 8 dagen en het is super. Mooie kamer, prachtige ligging direct aan het strand. We hebben gebruik gemaakt van verschillende a la carte restaurants en ze waren allemaal geweldig. Deze kun je direct allemaal reserveren, zodat je niet iedere dag in de rij hoeft te staan. Het eten is hier sowieso top. Iedere dag een ruime keus en het smaakt allemaal ontzettend goed. Het personeel is heel erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Speciaal woord van dank voor hun super service voor Chef Victor en obers in het buffet restaurant Akeny en Margerito, zij hebben er voor gezorgd dat onze vakantie een echt feest is geworden! Animatie is leuk, mooie shows. Maar s middags erg luid aanwezig bij het zwembad, beetje jammer voor de rustzoekers.
We komen hier zeker terug, want 1 week is echt veel te kort.

Als ik toch 1 punt van kritiek mag hebben, is het toch wel dat ik het heel erg vind dat het hotel dierenmishandeling geen halt toeroept. Regelmatig loopt er een fotograaf langs het zwembad met een aapje of papegaai aan een ketting. Dit kan en mag echt niet meer!!

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
2 februari 2017 beoordeeld

Dit was onze derde maal in het resort. Tussen ons eerste bezoek en het laatste zit bijna 10jaar verschil en het dient gezegd, dat is er absoluut niet aan te merken. Het resort ziet er nog steeds perfect onderhouden uit, verschillende vernieuwingen zijn gedaan, het geeft ons hetzelfde effect als thuis komen.. Als terugkerende klanten werden we extra in de watten gelegd door de staff en housekeeping... Alle restaurants zijn super en ook het centraal buffet is de max.. steeds lekker en hygiënisch in orde, geen vuile toestanden ! Het personeel is super vriendelijke en je kan er niks aan mis vragen.. we hebben deze maal geen uitstappen gedaan maar was wel de start van het walvis-spotten seizoen.. waren in het hotel in de periode januari 2017 en dit is een perfect periode.. bij ons thuis koud en vriezen, in Bavaro rond de 30°C, wel redelijk wat wind en vrij veel bewolking.. ook een enkele regenbui gehad maar steeds van korte duur.. daarna terug zon !! Super mooi strand, lang uitgerekt met veel wandelmogelijkheden, watersportactiviteiten (kano, catamaran,..) inclusief bij all-in.. bar zeer uitgebreid.. standje voor sigarenliefhebbers.. avondshows zijn in orde .. resort op 'slechts' 25 minuten van luchthaven dus snelle verbinding.. topvakantie en aanrader voor iedereen

Kamertip: Junion suites in de grote tuin zijn uitstekend en vrij rustig gelegen..
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
11 januari 2017 beoordeeld

we hebben het hotel iberostar domunicana bezocht :
De junior suite was wat verouderd maar functioneel en enkele kleine mankementen werden direct verholpen met de glimlach..Het eten was heel goed ..een minipuntje waren de smoothies bij het ontbijt ( allemaal waterachtig of aangelengd met suikerwater)
Het personeel is heel vriendelijk en gedienstig zonder opdringerig te zijn .We zijn er gaan uitrusten en hebben geen uitstapjes gedaan welke ons vrij duur leken.
We zijn in december geweest en waren verbaasd van de kerst gekte ..Een bos verlichte palmbomen etc
We gaan als we kunnen terug
Carine en Paul

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bavaro in overweging
op 0,4 km afstand
The Reserve at Paradisus Punta Cana
op 8 km afstand
Barcelo Bavaro Palace
Prijzen weergeven

In Iberostar Bavaro Suites geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Iberostar Bavaro Suites

Adres: Carretera Arena Gorda, Bavaro, Punta Cana 23000, Dominicaanse Republiek
Locatie: Caraïben > Dominicaanse Republiek > La Altagracia Province > Punta Cana > Bavaro
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 eco-hotel in Bavaro
Nr. 3 romantisch hotel in Bavaro
Nr. 6 hotel aan het strand in Bavaro
Nr. 6 spahotel in Bavaro
Nr. 6 casinohotel in Bavaro
Nr. 7 luxe hotel in Bavaro
Nr. 7 beste resorthotel in Bavaro
Prijsklasse: € 167 - € 439 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Iberostar Bavaro Suites 4*
Aantal kamers: 614
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Iberostar Bavaro Suites met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Bavaro Dominican Republic
Punta Cana Bavaro
Iberostar Hotel Punta Cana
Iberostar Dominican Republic

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?