Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 349 per nacht.

Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
Karibo Punta Cana(Bavaro)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 19/07
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 463 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Ocean Blue & Sand(Bavaro)
Occidental Punta Cana(Bavaro)
15 juli 2017 beoordeeld

Dit is hotel is één woord geweldig! Het personeel is super vriendelijk en attent! Het domien, de zwembaden, shows, strand, .... zijn allemaal erg mooi verzorgd. Het eten in dit hotel is de kers op de taart. Zowel het à la carte buffet in het hoofdgebouw als de themarestaurants zijn subliem. Alles is zo verfijnd en lekker!!! Hoedje af hiervoor... en hierbij mijn complimenten aan al het meewerkend personeel. Chef- kok Victor -> een erg gediplomeerde en super sympathieke chef-kok wil ik in het bijzonder complimenteren! Dit hotel is een absolute aanrader zowel voor jong als oud!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk alles aan dit hotel is fantastisch. Fijne ontvangst van gastheer Adris. Goede service en top personeel. Het resort ziet er verzorgd uit. Meteen een fijne binnenkomst. Opgehaald van het vliegveld wat ook erg prettig was na zo lange reis. Een echte aanrader!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super geholpen door Adris bij aankomst.
Meteen upgrade naar een nieuwe suite met zeezicht. Lekkere cocktail bij aankomst! Ik kan niet anders zeggen dan top!!!!!
Ook de kinderen zijn helemaal Door het dolle heen. Ook mooie excursies te doen.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
QualityManagerDR, Quality Manager van Iberostar Bavaro Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2017

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank für Ihr Feedback und die Zeit, die sich genommen haben es zu schreiben.

Es freut uns sehr das unser Haus Sie in allen Bereichen überzeugen konnte und Sie einen hervorragenden Urlaub bei uns verbracht haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist immer wieder eine tolle Bestätigung für unsere Arbeit.

Wir hoffen Sie bald wieder bei uns verwöhnen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute.

Herzliche Grüße,

Qualitätsmanager
IBEROSTAR Dominikanische Republik

23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor 8 dagen en het is super. Mooie kamer, prachtige ligging direct aan het strand. We hebben gebruik gemaakt van verschillende a la carte restaurants en ze waren allemaal geweldig. Deze kun je direct allemaal reserveren, zodat je niet iedere dag in de rij hoeft te staan. Het eten is hier sowieso top. Iedere dag een ruime keus en het smaakt allemaal ontzettend goed. Het personeel is heel erg vriendelijk en altijd in voor een praatje. Speciaal woord van dank voor hun super service voor Chef Victor en obers in het buffet restaurant Akeny en Margerito, zij hebben er voor gezorgd dat onze vakantie een echt feest is geworden! Animatie is leuk, mooie shows. Maar s middags erg luid aanwezig bij het zwembad, beetje jammer voor de rustzoekers.
We komen hier zeker terug, want 1 week is echt veel te kort.

Als ik toch 1 punt van kritiek mag hebben, is het toch wel dat ik het heel erg vind dat het hotel dierenmishandeling geen halt toeroept. Regelmatig loopt er een fotograaf langs het zwembad met een aapje of papegaai aan een ketting. Dit kan en mag echt niet meer!!

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
2 februari 2017 beoordeeld

Dit was onze derde maal in het resort. Tussen ons eerste bezoek en het laatste zit bijna 10jaar verschil en het dient gezegd, dat is er absoluut niet aan te merken. Het resort ziet er nog steeds perfect onderhouden uit, verschillende vernieuwingen zijn gedaan, het geeft ons hetzelfde effect als thuis komen.. Als terugkerende klanten werden we extra in de watten gelegd door de staff en housekeeping... Alle restaurants zijn super en ook het centraal buffet is de max.. steeds lekker en hygiënisch in orde, geen vuile toestanden ! Het personeel is super vriendelijke en je kan er niks aan mis vragen.. we hebben deze maal geen uitstappen gedaan maar was wel de start van het walvis-spotten seizoen.. waren in het hotel in de periode januari 2017 en dit is een perfect periode.. bij ons thuis koud en vriezen, in Bavaro rond de 30°C, wel redelijk wat wind en vrij veel bewolking.. ook een enkele regenbui gehad maar steeds van korte duur.. daarna terug zon !! Super mooi strand, lang uitgerekt met veel wandelmogelijkheden, watersportactiviteiten (kano, catamaran,..) inclusief bij all-in.. bar zeer uitgebreid.. standje voor sigarenliefhebbers.. avondshows zijn in orde .. resort op 'slechts' 25 minuten van luchthaven dus snelle verbinding.. topvakantie en aanrader voor iedereen

Kamertip: Junion suites in de grote tuin zijn uitstekend en vrij rustig gelegen..
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie