Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Barcelo Bavaro Palace(Bavaro)
US$ 395
US$ 288
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 28/07
US$ 177
US$ 159
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Karibo Punta Cana(Bavaro)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 19/07
US$ 63
US$ 57
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 203
US$ 130
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 327
US$ 229
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 574
US$ 331
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 409 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 331
US$ 241
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Ocean Blue & Sand(Bavaro)
US$ 590
US$ 178
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Occidental Punta Cana(Bavaro)
US$ 268
US$ 186
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 334
US$ 186
Priceline
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (11.012)
Beoordelingen filteren
11.012 resultaten
Waardering van reizigers
9.132
1.351
360
119
50
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
9.132
1.351
360
119
50
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 11.012 beoordelingen
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi en verzorgd hotel. We werden goed ontvangen. Kamer en badkamer zijn vrij ruim en proper. Het eten is heel lekker maar top gastronomie moet je hier niet verwachten. Het aanbod daarentegen is heel ruim, er is voor iedereen wel iets te vinden. De service is erg afhankelijk van persoon tot persoon. De ene keer overdrijven ze, de andere keer laat het te wensen over. Het domein, de omgeving en het strand zijn het perfecte kader voor een droomvakantie!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Bedank Belgium009
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QualityManagerDR, Quality Manager van Iberostar Grand Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2016

este gast,

Namens de hotelmanager de heer Amando Pozo, en het voltallige personeel van Iberostar Grand Hotel Bávaro wij danken u voor ons te kiezen voor uw vakantie.

Bedankt voor het delen van uw vriendelijke woorden aan de TripAdvisor gemeenschap en voor het benadrukken van de pracht van onze diensten en faciliteiten.

Ook bedankt voor uw aanbeveling, zullen we de weg van het verbeteren van op hen te zien.

Nogmaals, dank u en we kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen snel terug.

Beste wensen,

Quality Manager Online
IBEROSTAR Dominicaanse Republiek

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Exact twaalf jaar geleden zijn wij samen met de kinderen op huwelijksreis geweest.
Enorm groot complex, grote diversiteit aan eet- en drinkgelegenheden 24/7, heel veel te doen voor de kinderen en alles is er.
Verschillende restaurants vooraf reserveren gewenst.
Houd je van luxe, veel mensen om je heen, groot, veel en vaak eten en drinken, dan is dit de plek om hier te zijn.
Voor ons eenmalig! De kinderen en m'n man vonden het luilekkerland en voor mij was het veel teveel ...

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Bedank DVWW
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
QualityManagerDR, Quality Manager van Iberostar Grand Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2016

Beste gast,

Namens de hotelmanager de heer Amando Pozo, en het voltallige personeel van Iberostar Grand Hotel Bávaro wij danken u voor ons te kiezen voor uw vakantie.

Het maakt ons gelukkig weten dat we uw verwachtingen hebben overschreden en had een heerlijk verblijf, omdat we ons inzetten voor goede dienstverlening en huisvesting te geven.

Nogmaals, ik dank u hartelijk voor uw waardevolle rating. Wij blijven tot uw beschikking voor het geval u hulp bij de volgende boeking nodig.

Beste wensen,

Quality Manager Online
IBEROSTAR Dominicaanse Republiek

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
22 juni 2016 beoordeeld

Dit was onze eerste keer in het grand hotel Bavaro - onze tweede keer in de Dominicaanse Rep. (BAVARO SUITES) Onze eerste indruk was dat het hotel was gebouwd in culturele dominicaanse stijl wat we mooi vonden. Het personeel en elke andere lid probeerden hun best te doen om ons de beste tijd van ons leven te geven. Ons verblijf was voor 15 nachten.
Het eten was erg lekker, het strand was mooi en we hebben voor vele uren gewandeld, het entertainment team was leuk en ik had persoonlijk veel plezier.
Onze bijzondere tijd was rond 17.30 uur, mijn vrouw houdt van thee en ik van een warm nederlandse chocolademelk - we zaten aan de voorzijde van de tuin en genoten van het uitzicht.
We hebben besloten om volgend jaar terug te gaan - met veel zon en vriendelijke gezichten.

2  Bedank Carribeanvisitors
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
QualityManagerDR, Quality Manager van Iberostar Grand Bavaro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2016
Google-vertaling

Dear guest,

On behalf of the hotel manager, Mr. Amando Pozo, and the entire staff of IBEROSTAR Grand Hotel Bávaro we thank you for choosing us for your holidays.

In IBEROSTAR it's our compromise satisfy our guest's desires and make their holidays unforgettable. We are glad to read that your firt visit to our beautiful property was fantastic and you have enjoyed every minute of your stay.

Once again, thank you very much for your comment and we remain at your disposal in case you need assistance with your next booking.

Best regards,

Quality Manager Online
IBEROSTAR Dominican Republic

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 februari 2016 beoordeeld

Beste hotel waar ik ooit geweest ben en dat zijn er best wat. Vele malen beter dan de Riu Palace Hotels waar ik geweest ben in Punta Cana en in Mexico. Personeel is uitermate vriendelijk, ze hebben er gewoon plezier in om het je naar de zin te maken. Butlerservice is leuk en de all inclusive is heel ruim. het hotel geeft rust, mede door de prachtige tuin en het schitterende uitzicht op zee. Van reservering van de cabana's hebben we nooit last gehad; er waren er altijd voldoende vrij. Ook aan het strand ligbedden genoeg. Ook het eten was prima.

  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Cindy1473
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 januari 2016 beoordeeld

Aanrader , wij komen daar al meer dan 15 jaar en de Bavaro suite is de aangenaamste en de meest keuze om te eten , ook nog het gezellige gevoel van de Dominicaanse cultuur , lachen, dansen eten en drinken.
Het strand is daar ook altijd opgeruimd , plaats genoeg om te relaxen onder de uit palmbomen gemaakte parasol.de vriendelijkheid van het personeel , de goede temperatuur 29°, zeewater 26°, en ook zeker voor ons een zeer vriendelijke jongen Yannick Vandenholen uit belgie die de excursies verzorgt.
Zeker een aanrader , ze gaan wel vanaf september 2016 even dicht om de huisjes te upgraden, ze zijn wel nog proper maar interieur wat verouderd.Voor ons is dit ons tweede thuis. Mvg Albert en Ingrid verpleven van 9/01 tot 21/01/2016

Kamertip: Wij vinden op het verdiep wat meer prive.
  • Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ber1963
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken