14 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hard rock resort in punta cana, dominicaanse republiek is aan te bevelen. Zeer mooie en nette kamers met yacusi. Heel goede service van het personeel. Met heel veel dank aan Gissel Gomez, de entertainment coordinator en haar chef Fred. Ik zal zeker terugkomen.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Relaciones P, General Manager van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Dank u voor uw eervolle opmerkingen, Ivancito53!

Het is altijd verheugend om te weten dat we voldoen aan de verwachtingen van onze Rock Stars, zijn commentaar geeft ons de zekerheid dat het werk van onze Hard Rockers están op de rails van uitmuntendheid in service! We hopen dat echt terug naar de Hard Rock Hotel, waar we blij om hen te dienen zal zijn! Rock On!

"Deze opmerking werd beantwoord namens de General Manager van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana."

24 september 2016 beoordeeld

Goed: De service, het bed, de badkamer en het bubbelbad in de kamer. Ze waren niet te zuinig met alcohol, maar op dronken mensen floreert de hele winkeltjes business in het resort natuurlijk.

Slecht: De accommodatie is veel te groot en ouderwets. Noem mij een snob, maar de inrichting van werkelijk alles was mega tacky. Trampstamps is een groot onderdeel in de huisstijl van dit resort, het doet erg Amerikaans op de slechtste manier aan. Meubels zijn kapot, de hele look en feel doet je 15 jaar terug in de tijd gaan.

Het eten is below mediocre. Ik begrijp dat kwaliteit gelijk houden en handhaven lastig is voor een resort van deze grootte, maar werkelijk al het eten in elk restaurant inclusief de wijn was niet te hakken. Het enige dat goed smaakte waren verse dingen als fruit en een vers gebakken ei.

Betreft het volk dat rondloopt: veel dronken luidruchtige Amerikanen. Alsof dat niet genoeg lucht vervuiling is, was het resort overal ook nog eens aan het bouwen. Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar ze lijken soms te fungeren als een clownesk entertainment leger dat mega seniel tegen je aanpraat. Wellicht ben ik een te nuchtere Nederlander om dat niet te kunnen waarderen.

De zwembaden waren erg relaxed, maar door de verbouwingen en luidruchtige gasten kon je daar niet echt van genieten. Het strand is prachtig, maar het water is te wild om relaxed in te gaan zwemmen.

Ik ben misschien niet snel tevreden en ik begrijp het hele concept van dit resort, maar voor een prijskaartje van 450 dollar!! Per nacht, verwacht ik top kwaliteit. Wat wij kregen zou max 150 euro per nacht mogen kosten.

Wij hebben ons beklag gedaan bij de receptie, waarbij we aangaven graag eerder uit te willen checken en voor die nacht ons geld terug te krijgen. Het was overduidelijk voor het resort dat we er geen slaatje uit wouden slaan om korting oid te krijgen. Wij wouden weg! Na lang op en neer getrek kwamen ze met de ultieme oplossing: een extra gratis nacht bij ons volgende verblijf!! Logica is blijkbaar niet van kracht. Uiteindelijk na boos te zijn geworden hebben we eerder uit kunnen checken en ons geld van die nacht terug gekregen.

Kamertip: Dit is het geld niet waard!
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
General M, Director General van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2017

"Hola rrwvd.. muchas gracias por tu comentario. Lamentamos sinceramente cualquier inconveniente que hayas podido experimentar en tu estadía con nosotros. Hemos compartido tus observaciones con los departamentos involucrados para el debido seguimiento. Esperamos tenerte de vuelta en nuestro hotel para mostrarte las mejoras.

Este comentario fue respondido en nombre del Gerente General de Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana.”

17 september 2016 beoordeeld

Positief :
- werkelijk all in formule
- mooie kamers
- lekkere restaurants (goed tot zeer goed)
- lekkere cocktails
- zeer vriendelijk personeel
- butlerservice (reservering tafels in restaurant, strand, zetels aan zwembad, ...)
- goede muziek
- gevarieerde activiteiten (strandbarbecue, zwembadparty, ...)
- management wil je een goed verblijf geven en doet al het mogelijke hiervoor
- de zee (met wind en golven) geeft een variatie op het zwembad

Negatiever :
- verbouwwerkzaamheden tijdens verblijf op bepaalde plaatsen (lawaai)
- erg duur vergeleken met Europa
- winkeltjes in het hotel 30 % duurder (luxemerken), echte shopping is niet mogelijk tenzij je veel te duur wil betalen
- buiten het domein is er niets te zien in de directe omgeving (een uitstap kost een volledige dag als je iets noemenswaardig wil bezoeken)

Kamertip: dicht bij de zee
  • Verbleef: september 2016, reisde met familie
HRHCPuntaCana, General Manager van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2016

Stefan R,
Het is een wonder dat je graag al onze all inclusive pakket. Het is een genot om te weten dat je de kamers, de restaurants, het vriendelijke personeel, de muzikale omgeving, ons strand en alle andere faciliteiten die hij vond zeer rijk hebben genoten. Jammer genoeg, vonden ze het lawaai van een verbouwing in ons hotel wordt gedaan. Zeker zullen we het delen van uw suggesties met ons management met het oog op de follow-up van dit probleem. We weten ook dat deze plaats niet het genot van uw vakantie niet te onderbreken en tot slot de rest van onze faciliteiten zoals een rockster werd gevonden.

"Deze recensie werd gereageerd namens de General Manager van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana."

11 september 2015 beoordeeld

luxe kamer met twee persoons wirlpool, balkon met leuk uitzicht. twee persoons douche. schone stranden en mooie zwembaden. heb weinig sportfaciliteietn buiten gezien, maar binnen groot fitness center. door de grote afstanden die afgelegd moeten worden van bv kamer naar strand is fitness niet meer nodig. rijden treintjes die je overal heenbrengen.

Kamertip: niet bij pool 52 als met niet de hele tijd harde muziek wil hebben. kamers bevinden zich in gebouwen 1 t/m 5
  • Verbleef: september 2015, reisde voor zaken
HRHCPuntaCana, General Manager van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2015

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor, Harre58!! We zijn verheugd en vereerd om te lezen dat jullie hebben genoten van de ambiance in ons hotel en dat jullie de legendarische “Rock Star Experience” hebben ervaren! Ik zal ervoor zorgen dat uw vriendelijke woorden met het team worden gedeeld! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Hard Rock Hotel! Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken! Rock On!

23 augustus 2015 beoordeeld

Alles in het teken van muziek. De kamers zijn fantastisch, de mini bar is super en zelfs een jacuzzi in elke kamer. Hotel is groot en superlatief. Aan de prijzige kant wel maar dan krijg je ook wel wat.

HRHCPuntaCana, General Manager van Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2015

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor! We zijn verheugd en vereerd om te lezen dat jullie hebben genoten van de ambiance in ons hotel en dat jullie de legendarische “Rock Star Experience” hebben ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw vriendelijke woorden met het team worden gedeeld. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Hard Rock Hotel! Mocht u een reservering willen maken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, zodat wij uw volgende verblijf nog onvergetelijker kunnen maken! Rock On!