Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Op zich een mooi hotel. Goed ontbijt. Prachtig zwembad en lekkere cocktails in de happy hour. Het Thais resto op het strand is super lekker. De kamers zijn verouderd. De eerste kamer stonk vreselijk we hebben meteen wel een nieuwe kamer gekregen. De shuttle naar het centrum koste 200 bath per persoon heen en terug.

Datum van verblijf: juli 2016
PatriceLandrein, General Manager van Amari Vogue Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2016

Dear Marie,

For us is very important that our guests feel comfortable and happy during their stay in the hotel.

We look forward to have you stay with us again sometime soon. We try to solve all sorts of nasty details to make your stay a perfect break for you

Kind regards,

Patrice

Beoordeeld op 10 juli 2016

De ontvangst was allerhartelijkst. We kregen een mooie kamer met zeezicht op de vierde verdieping maar vonden de herrie van de airco's op het dak nogal storend. Geen probleem: we kregen direct een andere kamer aangeboden. Iets minder zeezicht maar een groot balkon met jacuzzi. De kamer was brandschoon.
De eerste avond hebben we in het Lotusrestaurant gegeten. We vroegen om heel pittig eten. Helaas is dit niet goed begrepen en wij vonden het eten nergens naar smaken. We hebben dit met de FB manager besproken, een alleraardigste Fransman, en hij zou het bespreken met de kok. De keer er na was het eten absoluut smakelijk en heerlijk pittig. Zowel de Food en Beverage manager als de General Manager (ook een Fransman) zijn steeds aanwezig om een praatje te maken en te checken of alles naar wens is. Ze lijken oprecht geïnteresseerd in wat beter kan.
Ontbijt is uitgebreid met ook gerechten voor de vele Chinese gasten.
We hebben twee keer gegeten in het Bellini restaurant. Na in Bangkok en Chiang Mai geweldig gegeten te hebben voor een paar euro is dit hotel wel heel erg duur qua drank en eten.
Met het hotelbusje naar Ao Nang is goed te doen. Wel van te voren bij de receptie reserveren.
Zoek je rust en een schoon hotel met goede service dan voel je je hier zeker thuis.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016

Armani Vogue ligt aan een prachtige baai; samen met vier andere hotels. Mooier kan het uitzicht niet worden, de ondergaande zon en de kenmerkende 'bulten in zee'. Het hotel ligt relatief ver van de bewoonde wereld met AO Nang op 30 minuten en Krabi airport op 60 minuten. Maar waarschijnlijk richt je hier je aandacht op zee; met longboats pal voor het hotel die je naar Halong eiland brengen of verder. Wat een schoonheid!
Het hotel is prachtig gesitueerd tegen een heuvel; van beneden naar boven moet je toch al snel 100 trappen op en slechts op het laatste stukje helpt de lift. Dus goed ter been moet je wel zijn. Ambiance en service voldoen aan het beloofde vijf sterren niveau. Al met al een heel gaaf hotel, waarbinnen de staf haar uiterste best doet om een Ritz Carlton achtige ervaring te creëren. Het is fijn, dat aan het strand een heel aardig echt Thais restaurant ligt. Met een prima prijs kwaliteit verhouding! Je hoeft je dus niet gevangen te voelen in het resort, Probeer de 'deep friend fish met garlic and pepper. . .

Kamertip: Vraag naar kamers met uitzicht op de zonsondergang. Boek ook een wat luxere kamer; zeer de moeite waard. ..
Datum van verblijf: januari 2016
AmariVogueKrabi, General Manager van Amari Vogue Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2016

Dear Robert D,

Thank you very much for taking the time to share your recommendation and experience here! It was a pleasure to meet you and to know that you thoroughly enjoyed your holiday with us at Amari Vogue Krabi, thank you for choosing our property!

We do sincerely hope that we can welcome you back once again in the future and show you an continued warm, relaxed ambiance and quality service from our team.

With best regards,

Beoordeeld op 29 november 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel op een prachtige locatie. Vriendelijk personeel en hele mooie kamers
Tip :ga links af op het strand en loop 5 min tot het einde daar is een heel leuk thais. Restaurantje voor de lunch en diner

Datum van verblijf: november 2015
AmariVogueKrabi, General Manager van Amari Vogue Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2015

Dear koningpinteman,

Thank you very much for choosing to stay at Amari Vogue Krabi and for sharing your experience here. It is wonderful to learn that you had a great time and we hope that we can welcome you back once again!

Kind regards

Beoordeeld op 18 juni 2015 via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht vanuit het zwembad.. het personeel is heel behulpzaam en je kunt een shuttle nemen voor 100 bath naar Ao nang. Het is minder druk als in Ao nang maar dat was voor ons geen probleem. Een echte aanrader!!! We hebben een zalige tijd gehad en het was zoooo mooi daar!

Datum van verblijf: juni 2015
AmariVogueKrabi, General Manager van Amari Vogue Krabi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2015

Dear EvaJoriskes,

Thank you very much for sharing your experience and for your recommendation! I will be sure to share your feedback with our wonderful team!

We hope to welcome you back once again.

Best regards,