Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 203
Inclusief ontbijt
Sofitel
€ 203
Priceline
€ 203
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.077)
Beoordelingen filteren
4.079 resultaten
Waardering van reizigers
2.712
871
319
100
77
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.712
871
319
100
77
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 4.079 beoordelingen
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Dit is op afstand het slechtste vijfsterren resort waar ik ooit geweest ben. Ik schrijf altijd beknopte recenties, maar deze keer moet ik wat uitgebreider zijn, om u - waarschijnlijk rustzoeker (het is immers een golf- en spa-resort) te waarschuwen voor een verblijf in dit "resort".

Ten eerste ligt het resort (alle brochures ten spijt met getructe foto's) NIET aan het strand. Tussen resorttuin en het strand loopt een drukke weg, waarover iedere dertig seconden ook een vrachtwagen dendert. Een man met een rode vlag moet zorgen voor uw veiligheid bij het oversteken. Het strand zelf is niet mooi, kijkt uit op een enorme terminal voor vrachtschepen ( staat op geen enkele foto) en bij het eb-getijde is er niet te zemmen omdat de zee vol rotsen en stenen ligt.
Op het ligbedje gelegen denderen de auto's dus onophoudelijk achter u voorbij. Wil je bij hoog water gaan zwemmen, dan moet je goed op je spullen letten, want er is geen bewaking en vanaf de weg stap je zo het strand op. Tijdens ons verblijf gebeurden er twee ongelukken vlak achter ons in de beperkte uurtjes dat wij er waren.

Wat betreft de gepropageerde rust het volgende.
Dit resort wordt vooral bezocht door scandinavische families, standaard bestaande uit vader, moeder, drie kinderen en opa en oma. En zo zijn er tientallen families die zich massaal aan het zwembad nestelen en in alle vroegte hun handdoeken neerleggen op de strandstoelen. Daarna gaan ze massaal ontbijten. Wij hebben een keer twintig minuten in de rij gestaan voordat we aan een tafel konden plaatsnemen, omringd door krijsende kinderen, die het eten massaal op de grond gooien. Er lopen meisjes rond met stoffer en blik om alles continue op te vegen.

Daarna worden er veel activiteiten voor kinderen georganiseerd, zoals het elkaar van een plateau in het zwembad afduwen, met een krijsende begeleidster met microfoon en versterker. Het moet niet gekker worden.
Maar dat gebeurt in de avond, wanneer er in de open lucht (!) films voor kinderen en daarna volwassenen worden gedraaid.

Er is gelukkig aan het zwembad met een stilte zone, maar helaas op zondagmiddag werd juist daar gedurende drie uur live-muziek gespeeld. De ligweide rook soms erg naar het riool. Bij navraag zei men dat dit aan het sproeiwater lag dat wordt opgepompt!

Na twee dagen wilden wij voortijdig vetrekken. Omdat wij via Booking.com vooruit hebben betaald, kon van restitutie van dagen dat wij eerder weg zouden gaan geen sprake zijn.
Er werd enige compensatie geboden, in de vorm van gratis ontbijt.

En wat de kamer betreft, die was goed.

Al met al een treurig verblijf van een week, met veel ergernis over alle reclame die voor dit resort wordt gemaakt, ook op Tripadvisor! Ik vermoed dat reizigers die spreken over een "resort voor rustzoekers" hier in het regenseizoen zijn geweest.

Mag ik iedereen aanraden om in Krabi het Dusit Thani resort te boeken. Enkele jaren geleden verbleven we daar ( toen nog het Sheraton) en dat was fantastisch.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
3  Bedank HanSchenderling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Richard L, General Manager van Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2017
Google-vertaling

Dear 'HanSchenderling',

We are quite disappointed to read your review. Our resort is open to all Sofitel guests and this includes independent travelers, couples and families – regardless of age or nationalities. We have a large variety of people from around the world of all ages and we work very hard to ensure we have as many options available to suit all guests in the resort, this includes fun activities for the kids and adults, sports, movies, entertainment, recreation and dining facilities.

Please note that we only use genuine photos in all of our advertising and we never hide the fact that there is a small road between the resort and the beach. We do however have a guard on duty from early morning to late evening as an additional service for our guests. It is also important to mention, that it is not a busy main road, it is a small road that actually leads to a dead end passing the local village, cargo wharf and the other resorts. In relation to your comment about the safety of your belongings, this has never been an issue in the past.

This beach is mainly occupied by our hotel guests and there are a number of recreation staff on duty in this area all day, attending to our boats, water sports and the guest towel service. It is a very safe area and secluded from the local town, we have never experienced any security issues. We do understand that the swimming conditions vary from perfect at high tide to rocky at low tide, unfortunately this is beyond our control.

We apologize if you had to queue at breakfast, this can sometimes happen if all guests chose to come and enjoy breakfast around the same time.

It is a shame that you really did not enjoy your stay with us and we can see that there were many reasons that contributed to this. You were travelling during high season, where all hotels and resorts in this part of the world are very busy. We understand that this may not have been the right resort at this time of the year for you to enjoy if you were looking for a very quiet holiday. We do apologize if you felt that we misrepresented our resort; this is definitely not our intention. Unfortunately we cannot turn back the clock on your experience, but we do thank you for your feedback and we wish you a magnifique onward journey.

Yours sincerely,

Richard Langonné
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2017 via mobiele applicatie

Sofitel is een prachtig hotel met een schitterend entree. Prachtig uitzicht vanuit het hotel en zwembad.vanuit de kamer redelijk uitzicht.
Kamers zijn prima, bedden goed.
Het is een massaal hotel met veel gasten. Dat merk je aan alles. Vroeg in de ochtend lijkt het alsof het hotel wordt verbouwd, zo veel onrust om 7 am.
Handdoeken liggen al in de ochtend bij wijze van reservering op alle bedden bij het zwembad. Veel eten buffet. Service blijft enorm achter, lang wachten voor je kunt zitten, logistiek gaat er van alles mis.
Bij aankomst dachten we even te eten bij de Poolbar. Ze lieten ons staan en werden niet geholpen. Zijn dus maar weggegaan en hij het buffet gaan eten wat 10 min later sloot.
Wilde die avond eten bij het Italiaanse restaurant. Er was echter geen plaats, verzekerde ze ons, maar zagen zeker 10 tafels leeg. Of we een uur later terug wilde komen!!! Want dan was er plaats.
Na 10 min wachten toch nog maar eens vragen. Ineens kon het wel? Alle tafels bleven verder leeg die avond, we hebben niemand gezien die kwam eten. Vreemd verhaal.
Hoofdgerechten kwamen in etappes. Allen klaar en toen kwam pas maaltijd van onze zoon. Koud! Wel zijn de sidedishes van de rekening gehaald. Al met al onze eerste kennismaking met het Sofitel.
Nog 1,5 dag te gaan! Hoop op beterschap.

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank anjahaarhuis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Richard L, General Manager van Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2017
Google-vertaling

Dear 'Anja H',

Thank you very much for your time to tell us about your experience at Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort. We are very sorry to read that your recent stay did not meet your expectations in certain areas. Please allow us to express our sincerest apologies.

Your remark regarding the services provided at the restaurant has been carefully noted and shared with our Director of Food & Beverage who will follow up promptly with his team. Rest assured that it is through feedback such as yours that we are able to improve the quality of our products and services to better meet the needs of our guests in the future.

We hope that this experience will not impair your trust in Sofitel Krabi and we all look forward to welcoming you back soon for another Sofitel experience.

Yours Sincerely,

Poorit Nookua
Assistant Front Office Manager - Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 december 2016

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Richard L, General Manager van Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2016
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Heel goed hotel waar je zelfs in je eigen taal ontvangen wordt.Het zwembad is immens met poolbar.Men krijgt er een ontbijt aangeboden om U tegen te zeggen.Minpunten moet je er niet zoeken,maar voor de prijs zou dit ook niet mogen.Wel ver van de stad.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Johan S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Richard L, General Manager van Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016
Google-vertaling

Dear 'Rudi S',

Thank you very much for sharing such a positive feedback on Tripadvisor.

We are most delighted to read that you have spent a great time with us. Your encouraging and kind comments are a great motivation and give us even more enthusiasm in maintaining our efforts to offer high quality service to our guests.

Once again, thank you for your positive comments and we all look forward to welcoming you back soon for another Sofitel experience.

Yours Sincerely,

Poorit Nookua
Assistant Front Office Manager - Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 mei 2016

Supermooi en groot hotel, grootste zwembad van Azie, heerllijk ontbijt, geweldige service, Fantastische kamers.. Alleen mag het de bar in het zwembad wel iets langer open blijven.. Verder geweldig hotel in mooie omgeving!

Datum van verblijf: april 2016
Bedank Caston5
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Richard L, General Manager van Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2016
Google-vertaling

Dear `Caston5`,
Bonjour, Sawasdee krap,

Many thanks for taking the time and trouble in sharing your comments regarding your recent experience in our resort.
We are most thrilled to read that you have spent great vacation in Krabi and you have fully enjoyed the resort facilities.
It was a pleasure to host you here at Sofitel Krabi Phokeethra and we are looking forward to welcome you back soon for another Sofitel experience.

Yours Sincerely,

Jacques Varet
Resident Manager - Sofitel Krabi Phokeethra Golf & Spa Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken