“Mooie watervallen. Heerlijk om in te zwemmen”
Beoordeling van Lugnason Falls

Lugnason Falls
Geclassificeerd als nr. 2 van 14 dingen om te doen in San Juan
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een bezoek waard op dit ander erg rustige eiland. Drie bassins waarin gezwommen kan worden. In het midden van de achterste waterval zit een kleine grot. Je kan ervoor kiezen om iemand mee te laten gaan die dan op je spullen let. Na afloop betaal je hem dan wat je wilt. Reken op een verblijf van ongeveer 1 uur. Er is geen omkleed gelegenheid. Even
een grote handdoek menen is dus zeker aan te raden.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een groep locals en in ieder geval 1 amerikaan zijn recent een project gestart om de waterval helemaal op te knappen en daarmee leuker en veiliger te maken! Geweldig om te zien hoe de locals de gekste acrobatische sprongen wagen vanaf de waterval en de 'swing'

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt de watervallen oo eigen gelegenheid bezoeken. Je kan een gida mee laten gaan, maar het is zelf ook prima te doen.

Het zijn in totaal 12 watervallen. Wij hebben alleen de laatate 4 gedaan. De laatste waterval heeft ook een soort natuurlijk pool en omdat het er diep is kun je van de waterval afspringen.

De watervallen zijn nog lekker rustig en vooralsnog hoef je er geen entree voor te betalen. Zeker een leuk uitstapje en een goede verkoeler met zoetwater ipv de zee!

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig stuk natuur lekker zwemmem echt genieten... en niet zo commercieel als de groots aangeprezen waterfall Camucamugayl en nog wat die niet zo groot is..
Ook mooi de grotten van 100 tot 800 mtr onder de grond..het bezoeken waard...Veel plezier..Jan & Grace

Bekijk meer beoordelingen
9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Lugnason Falls zijn precies wat je ervan verwacht, maar dan nóg mooier! We werden er naartoe begeleid door een jochie van 8 die de blaadjes voor ons uit het water haalde en ons entertainde met voor ons veel te gewaagde sprongen in het water, waarmee hij een mooie fooi heeft opgestreken. Heel erg de moeite waard. Huur een scootertje en cross daarmee van waterval naar waterval.

Reizigers die Lugnason Falls bekeken, bekeken ook

Siquijor Island, Visayas
Siquijor Island, Visayas

In Lugnason Falls geweest? Deel je ervaringen!