“Toscaans paradijs”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Utrecht, Nederland
1 beoordeling
“Toscaans paradijs”
Beoordeeld op 16 augustus 2014 voor een verblijf in augustus 2014

Afgelopen week verbleef ik met mijn man en twee kinderen van 4 en 6 jaar in appartement Lavanda C. Het appartement overtrof onze verwachtingen: het is ruim, schoon en modern / eclectisch ingericht, wat het een unieke uitstraling geeft. Ook in praktisch opzicht is het appartement dik in orde: beschikking over Wifi, voldoende keukenspullen aanwezig, fijne badkamer, goede bedden met mooi beddengoed, horren voor de luiken om insecten buiten te houden en een ruim terras met voldoende mogelijkheden om in de schaduw of juist in de zon te zitten.

Vanaf het terras kijk je uit over de typisch Toscaanse heuvels en zie je de historische stad Volterra liggen, die in ongeveer een kwartier rijden te bereiken is. Het ruime zwembad, omgeven door comfortabele ligstoelen, is te bereiken via een trap vanaf het terras van het appartment.

Wij hebben veel plezier gehad van de tennisbaan, waar je vrij gebruik van kunt maken (rackets en ballen zijn aanwezig op de baan). De ligging van de tennisbaan, met aan twee kanten een eindeloos uitzicht over het Toscaanse landschap, is werkelijk adembenemend!

Leuke extra service vonden wij de bakker die elke ochtend (behalve op zondag) met zijn busje vol met de heerlijkste lekkernijen (waaronder geweldig bruin stokbrood met zaden!) het terrein op komt rijden en waar gasten desgewenst brood kunnen kopen.

Het appartement beschikt niet over airco, wat wij overigens geen probleem vonden. Het appartement bleef aardig koel, terwijl het overdag gemiddeld toch zo'n 30 graden was tijdens ons verblijf.

Kortom: Tuscany Forever is een absolute aanrader!

Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren