Beoordeeld op 29 mei 2018

Weeral een super vakantie gehad in Casa marina.. De bediening - al het personeel zijn super vriendelijke mensen en de bediening is op en top.
Van het animatie team zijn El Chihuahua en El Mono de twee toppers..
Heel aangename sfeer en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Franklin D, Guest Relations Manager van Casa Marina Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018

Hello dear customer,
Thank you for taking the time to share your opinion with the travel community.
Your opinion is highly appreciated and a motivation to continue offering the best in customer services.
We are happy to read that you really enjoyed your stay under our care and that your expectations were met.
I look forward to welcoming you again in the near future.
Please, do not hesitate to contact us directly at guestservicecmbr@amhsamarina.com we will help you personally.
Sincerely,
Franklin Del Rosario

Beoordeeld op 13 januari 2018

geweldig hotel, mooie kamers en heel vriendelijk personeel en schoonmakers!

Animatie geweldig je wordt gezellig beziggehouden als je dat wilt! Het eten erg goed voor ieder wat wils.. ook buiten hotel goed te doen erg gezellige restaurants en cafe.

Kamertip: zeezicht prachtig hotel!
  • Verbleef: november 2017, reisde alleen
CM_BeachReef, Director de Relaciones con Clientes van Casa Marina Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2018

Beste reiziger Bedankt voor je reactie en voor het kiezen van ons hotel. Ik ben blij dat je van je verblijf genoten hebt en we hopen je weer te mogen verwelkomen in ons hotel. :)

Beoordeeld op 17 oktober 2017

Samen met mijn dochter een supervakantie van 3 weken gehad bij Casa Marina. De kamer was wat gedateerd, maar er werd goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken en hele lieve schoonmaaksters. Ook de bedden waren super, beter dan thuis! Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, dus het wordt alleen maar beter!

En hoe heerlijk is het als je iedere dag zo kunt aanschuiven om te eten. Wat een feest! En alles was even lekker en vers en de obers en serveersters waren heel vriendelijk. En dan het animatieteam: iedere dag een nieuwe show en in die drie weken slechts 1 herhaling. Prachtige costuums en mooie decors. Ook overdag deed iedereen zijn best om de klanten te vermaken, zonder opdringerig te zijn. Vooral Amaury is een echte schat!

Ook tijdens orkaan Maria heeft al het personeel supergoed voor ons gezorgd. Mijn dank is groot voor al deze lieve mensen die hier aanwezig waren voor ons ipv bij hun gezin te zijn. Direct na de orkaan was iedereen heel hard aan het werk om alles weer netjes te maken. Mijn complimenten ook aan Wancho, die na een paar uur het hele strand weer had opgeruimd. De locatie is ook super. Je loopt zo naar het stadje. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld, zelfs niet om 3 uur 's nachts.

Excursies boekten we bij Chiquito, een Dominicaan die weet waar de mooiste plekjes zijn. Zoveel leuker dan met de grote touroperators. Van ieder uitje weet hij een feest te maken. Kortom, Casa Marina is een super hotel met super personeel, super eten op een super locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Gewoon accepteren wat je krijgt, wat maakt het uit, het enige wat je er doet is slapen
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
CM_BeachReef, Director de Relaciones con Clientes van Casa Marina Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2017

Hallo Lieber Gast,
Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben und Ihren Kommentar geschrieben haben. Für uns ist es eine Ehre, Ihnen die Ferien anbieten zu können, die Sie und Ihre Familie verdienen. Ihr Feedback wird sehr geschätzt und in Erwägung gezogen, um unser Hotel zu verbessern. Wir hoffen, Sie bald hier in Casa Marina zurück zu haben.
Mit freundlichen Grüßen

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie
Goede prijs kwaliteit
Vriendelijk personeel
Goede service
Goede keuze diner
Alleen de dagjes mensen kunnen soms vervelend worden na de nodige brugal-cola personeel doet hier weinig aan

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
CM_BeachReef, Director de Relaciones con Clientes van Casa Marina Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Hallo lieber Gast,
Vielen Dank für Ihre Erfahrungen über uns. Für uns ist es ein Vergnügen, Ihnen den Urlaub zu geben, den Sie verdienen. Unsere Mitarbeiter freuen sich darauf, Sie bei uns wieder bei uns zu besuchen.
Beste Grüße

Beoordeeld op 17 maart 2017 via mobiele applicatie

Wat een tegenvaller was dit. We hadden Casa Marina beach geboekt maar werden in reef geplaatst.
Waar zal ik beginnen? De badkamer. Oud, versleten. Vieze douchekop, slechts 1 smalle stang om je handdoeken aan op te hangen. Voor 2 grote en een kleine handdoek absoluut te weinig. De föhn wilde ik niet eens aanraken. Je kon de oude huidschilfers erin zien zitten. Er zitten vlekken van peuken her en der.
De handdoeken werden dagelijks weggehaald maar niet direct verschoond en dus had je geen handdoek om te douchen als je bv van een excursie terug kwam in de middag. Pas in de late middag waren er handdoeken. Resultaat was dat iedereen om ongeveer dezelfde tijd ging douchen. Dit resulteerde in 0 waterdruk. Echt druppeltjes wat eruit kwam in kamer 2652. Niet genoeg om je haar mee te wassen en uit te spoelen. Dus eigenlijk kon je vóór het avondeten niet eens een fatsoenlijke douche nemen. Ook had ik een handdoek waar nog vieze vlekken op zaten.
Het boven laken van het bed was eigenlijk te klein. Bleef niet goed liggen waardoor je telkens een prop kreeg en je gedeeltelijk op het dekmatras kwam te liggen.
De schuifdeur naar het balkon was voor mij niet te openen. Het klemde en zat echt gaar in elkaar. Er was bijna geen plaats om je spullen op te bergen of uit te hangen. Wij hebben de tv gebruikt als hang systeem. Die deed het immers toch niet, of in elk geval de afstandsbediening deed het niet. Bij de deur had je wel een kast, met wederom een niet werkende schuifdeur zodat je geen gebruik kon maken van het veel te kleine opbergsysteem.
De airco maakt erg veel lawaai.
Er was ook geen fatsoenlijke plek om te zitten in de kamer. Slechts 1 stoel, die vol vuil vlekken zat en een soort van krukje, met wederom vlekken. Als we op de kamer waren, gingen we maar op bed liggen. Yahtzee spelen op bed is niet handig maar 't was niet anders.

Dan buiten de deur. Ontbijt is elke dag hetzelfde. De worstjes zijn niet te eten en het spek ook niet. De gebakken eieren die vers gemaakt worden, wel. Het brood staat er de hele dag en is dus taai. De koffie was wel erg lekker. Personeel is ongelooflijk lui en ongeïnteresseerd. Niet allemaal, maar de meesten.
Lunch hebben we maar 1 keer gebruikt, was ook niet echt goed. Bij de snackbar aten we wel graag kip, die was heerlijk. Wel slappe friet erbij. De hotdogs zijn geen aanrader.
Drinken bestellen is bij elke bar een uitdaging. Ze willen perse overal alcohol in gooien en je moet wel 3 keer herhalen als je dat niet wilt. De alcohol is waarschijnlijk goedkoper dan de overige dranken, ze maken er namelijk ook de bar mee schoon.
Ik bestelde in het Spaans Aqua con gas. Eerst ging men ruzie staan maken over wie het moest gaan maken. Toen de jongste verloren had, schonk hij iets heel anders in. Ik zei nogmaals mijn bestelling. Die gast keek mij niet eens aan, pleurde opnieuw iets in een glas en zette het op de bar. Ik werd zo kwaad om die onverschilligheid dat ik ven weggelopen. Het is mij in 9 dagen niet 1 keer gelukt om op een normale manier iets te drinken te bestellen. Ook waren er lange rijen bij de bars. Soms stond er ook maar 1 persoon achter, maar als er dan 1 bij kwam, gingen ze meer met elkaar staan dollen dan de gasten te helpen.
In het weekend komen er eigen mensen eten en zijn er tafels te weinig. Ook was er totaal geen oog meer voor de gasten, alleen het eigen volk werd bediend en geholpen. Wij trachtten 2 keer iets te drinken te bestellen. Deze ober gaf als antwoord telkens een soort van oerkreet. Kon waarschijnlijk geen Engels. Ik ben van mening dat je personeel netjes moet behandelen en spreek altijd met respect tegen hen. Dat mag ik ook terug verwachten. Ik heb er immers voor betaald. Men was zeer onbeleefd en wederom ongeïnteresseerd. Zoeken naar een vrije tafel met het bord al in je handen. Dat gebeurde de eerste dag al. Daarna zijn we maar eerst een tafel gaan kiezen en om de beurt eten gaan halen.
Het eten is vaak koud, telkens hetzelfde of gewoon niet lekker.

Het strandje van het resort stelt niks meer voor. Het is grotendeels weggeslagen door de grote golven. Men zou een baai moeten creëeren om het strand te behouden en rustig water te hebben voor de gasten.
De spring breakers waren erg luidruchtig en straalbezopen. Er werd totaal niet tegen opgetreden. Bij de jacuzzi's zat men met eten en drinken in het water, terwijl er op de borden staat dat dat niet mag. Niemand die er wat van zegt.
De ligbedden zijn doorgezakt en bij de handdoeken service ligt men soms gewoon te slapen. Je krijgt ook daar handdoeken met vieze vlekken erop. Volgens mij vouwen ze droge handdoeken gewoon op en geven ze zo weer uit. Natte handdoeken worden gedroogd, maar volgens mij niet gewassen.

Wat was er wel goed?
Het uitzicht. Super uitzicht.
Maar ja, dat had ik ook als ik gratis op het strand had overnacht.
Sosua zelf is ook geen aanrader. Verpauperde huizen en weinig winkels. Niets te doen. Veel rare types op straat. Normaal gaan we in de avond wel een blokje om. Hier niet.
Er is ook niet echt mogelijkheid om te joggen. Niet op het resort en ook niet daar buiten.
Café hotel restaurant Don Andres om de hoek is wel erg goed! Als het kan, boek dan gewoon daar. We hebben daar de laatste avond gegeten omdat we het eten zo zat waren en het was heerlijk!
En gratis WiFi daar want dat is er op het resort ook nergens! Er worden belachelijke prijzen gerekend voor WiFi en dan kun je nog hutje mutje bij de receptie gaan zitten.

Kortom.
Boek niet hier! Maak gewoon een andere keuze..

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner