“Gezellig”

Casa Valeria Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 6 van 119 Restaurants in Sosua
Keukens: Diner, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Gezinnen met kinderen, Barscene, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
25 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant waar het eten echt spotgoedkoop is en bijna te mooi om waar te zijn. Dat was onze eerste gedachte maar wauw wat hebben wij geweldig gegeten in deze gezellige atmosfeer!!!

Arien V, Owner van Casa Valeria Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2015

Hallo Hazel, bedankt voor je review, mooi dat je genoten hebt van het eten en de atmosfeer, we hopen je nogmaals in Casa Valeria te mogen begroeten!

15 juli 2015 beoordeeld

Super goed eten voor een redelijke prijs, Nederlandse eigenaar die graag even een praatje met je maakt. Twee keer gegeten hier en twee keer vol en tevreden er vandaag gekomen! Een leuk concept wat ik nog niet kende, maar je mag dus zoals de naam zegt, je eigen wijn hier mee naartoe nemen om de prijs een beetje te drukken.

Arien V, Owner van Casa Valeria Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2015

Hallo Bartele, bedankt voor je mooie waardering, we hopen je een volgende keer opnieuw een goede maaltijd te mogen serveren in ons "breng je eigen wijn" restaurant.

14 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een sfeervol restaurant! Prijs en kwaliteit helemaal goed. Toppertje gaan er graag naar toe.

10 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met Nederlandse eigenaar . Eten is heel behoorlijk. Leuk format dat je je eigen wijn kunt meenemen(geen kurkgeld). Wijn die aanwezig is lekker maar niet uitgesproken ! Wij hadden de pech dat bij ons alles mis liep maar he je zit lekker en hebt vakantie. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Bij dit restaurant kun je alleen cash betalen.

7 november 2012 beoordeeld

Perfect restaurant midden in Sosua. Goede kaart met lekkere gerechten, en ook betaalbaar.
Wat wil je nog meer. De bediening is uiterst vriendelijk. We hebben genoten hier en gaan zeker de volgende keer weer terug.

• Sfeer

Reizigers die Casa Valeria Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Cabarete, Puerto Plata Province

Puerto Plata, Puerto Plata Province

Sosua, Puerto Plata Province

In Casa Valeria Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!