Beoordeeld op 10 augustus 2018

Het hotel ligt in de hoofdstraat op wandelafstand van de belangrijkste zaken. Alles is in orde, maar alles is iets meer basic. Er is een zwembad buiten, het ontbijt is in orde maaar ook iets meer basic. voor ons was dit een transit tussen onze reis in zuid mexico en belize, dus goed voor één nachtje...

Kamertip: vermijd kamers met uitzicht op zwembad die zijn wat meer lawaaierig
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel, het zwembad en de kamer waren prima in orde en schoon. Het personeel is vriendelijk. Een min puntje is dat de wijn ontzettend duur is. Het was stukken goedkoper in een restaurant. Maar, echt een prima hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Nicte M, sales van Capital Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Dear Gitta F,
We appreciate your comments about our hotel. It makes us proud to meet the needs of our customers in the best way we can. If you are going to return to our town, do not hesitate to call us.

Beoordeeld op 29 juli 2017

Het hotel ligt in de hoofdstraat op wandelafstand van de malecon. Alles is in orde, maar in onze kamer hangt er een zweetgeur. Er is een zwembad buiten. het biedt wel niet echt verfrissing. Het ontbijt is in orde: the usual: fruit en eieren.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 29 januari 2017

Een mooi en proper hotel met zeer ruime kamers. Mooi zicht op de binnentuin met zwembad. Wij waren s'morgens vroeg aan het ontbijt met een paar groepen, zij waren hier niet goed op voorbereid denk ik. Ook te weinig personeel om het buffet aan te vullen en de bestelling van de thee duurde bij sommigen wel heel lang ( 3 x gevraagd ). beperkt buffet maar was ok.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 15 september 2016

We verbleven hier een avond en korte nacht op doorreis om een aantal mooie historische sites te zien. Het restaurant was okay, we hebben op het terras gezeten want de airconditioning stond erg laag en het was buiten daardoor aangenamer dan binnen. Dat maakte de bediening niet uit, ze brachten het eten gewoon buiten op het terras bij het zwembad. Omdat we erg vroeg op waren, kregen we een ontbijtbox mee en stond er koffie klaar. Kamers schoon en okay en bedden ook prima.

Datum van verblijf: augustus 2016