TripAdvisor

Beoordeeld op 5 oktober 2018
ericcL4357LA
via mobiele applicatie
denis massage is great

We zijn 2 dagen in de stad blijven slapen en 2 dagen bij hem geweest.. het is geweldig! Die man kan ... meer lezen

Beoordeeld op 25 november 2016
heidivanS1978
Harderwijk, Nederland
Lees alle 38 beoordelingen

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeker na een dag hiken was deze massage meer dan welkom. Keurige massage. Eerst werden de voeten gewassen en daarna namen we een massage van 2 uur. Zeer tevreden. Na de massage werd er nog een kopje gember thee aangeboden. De prijs 300.000 irp voor 2 uur prima massage.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 25 november 2016

We zijn 2 dagen in de stad blijven slapen en 2 dagen bij hem geweest..
het is geweldig!
Die man kan zo goed masseren en weet de drukpunten ontzettend goed te vinden. Mijn nek doet geen pijn meer, terwijl ik thuis altijd in de weer ben met de fysio.
Zeker een aanrader!!

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

2 dagen na elkaar geweest, weten precies de blokkades te vinden! In houd van stevige massage en ik moest om meer druk vragen. Geweldig wat een kracht in de vingers. Wat een verlichting. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

De dames hebben krachtige vingers en als je van een stevige massage houdt moet je er echt heen. Gezellig kletsen na afloop en de prijs voor 1 uur is 150000 rph dus valt mee. Volgende keer om rustige massage vragen

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn drie keer terug gekomen en zijn elke keer heerlijk ontspannen weer vertrokken. Steeds hadden we iemand anders, elke keer weer zeer goed! Je kunt aangeven wat je prettig vind. Ze weten de plekjes goed te vinden!

Datum van activiteit: juli 2016