“Oude café beter dan de nieuwe”
Beoordeling van Cafe Aras

Cafe Aras
Geclassificeerd als nr. 2 van 34 Restaurants in Rantepao
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn 2 cafes Aras. De nieuwe ziet er fantastisch uit, maar vond het eten matig en 2 van de 3 personeelsleden zaten filmpjes te kijken terwijl nr 3 al het werk deed. De oude café Aras was prima. Het eten vond ik beter.

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Let op; ik heb het hier over het oude cafe Aras en niet de nieuwe. Wij hebben hier heerlijk gegeten, een lekkere koude Bintang gedronken en werden daarna nog getrakteerd op een viertal lokale gidsen die muziek gingen maken. Erg leuk!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de weinige restaurants met ‘westerse’ uitstraling in Rantepao. Prima Indonesisch eten. Enig minpuntje is dat bediening eten gefaseerd opdient zodat de eerste klaar is als de laatste nog eten moet krijgen.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een goede prijs. Goede bediening. De kaart is goed en het eten komt snel. Bezoekers zijn tourist en lokaal. Eigenlijk een prima locatie voor een hapje en een drankje.

Datum van bezoek: oktober 2018
29 augustus 2018 beoordeeld

We lunchen tijdens ons verblijf in Rante Pao in Café Aras. De smaken waren een beetje flauw en de saté was niet vers. Het was in die tijd erg warm en hadden ze wellicht een offday. Het was er stil. Wij zouden er niet teruggaan.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Cafe Aras bekeken, bekeken ook

Rantepao, South Sulawesi
Rantepao, South Sulawesi

In Cafe Aras geweest? Deel je ervaringen!