19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 1 nacht tijdens onze safari. We hadden een nette kamer met balkon, waar de olifanten en buffels langs kwamen grazen. De logde heeft een prachtige grote openbare ruimte met terras (ook hier weer olifanten en buffels gespot), en relax gedeelte bij een knusse haard.
Zowel diner als ontbijt buffet waren zeer goed. Beste eten wat we in 2 weken tijd in Tanzania hebben gehad.

Absoluut een aanrader.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Rhino L, Manager van Ngorongoro Rhino Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

Thank you Mariska for your kind comments about your stay with us at Rhino Lodge and I have passed your compliments on to the chefs in the kitchen. So glad you enjoyed your short time with us and we would be very happy to see you again some time in the future.
Best wishes from the Rhino Lodge Team

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste indruk van deze lodge, dus direct bij aankomst op de parkeerplaats was iets minder positief. De lodge lijkt wat gedateerd maar is dat helemaal niet. De kamers zijn keurig, origineel ingericht en brandschoon. Vanaf het balkon hadden we zicht op twee waterbokken die rustig graasden in het omringende landschap. Het restaurant heeft een groot beschut terras met prachtig uitzicht. Binnen brandde de open haard en was het goed zitten voordat het dinerbuffet werd opgediend. Over de maaltijden en service niets dan lof. Kortom Rhino Lodge is een prima plek om te overnachten vooraf aan of na een bezoek aan de Ngorongorokrater!

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Rhino L, General Manager van Ngorongoro Rhino Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Bedankt voor uwe commentaar. We zijn gelukkig omdat uwe hebt onze lodge geliefd

9 februari 2016 beoordeeld

We verbleven voor 1 nacht in de Rhino Lodge en hadden een aangenaam verblijf. De kamers zijn goed met een zeer goede douche, die je zeer zult waarderen als je uit de Serengeti aankomt en overal stof hebt zitten. De kamers hebben een groot balkon met uitzicht op het bos en waterbokken zwerven rond in de 'tuin'.
Ook al is het een goede en fatsoenlijke plek om te verblijven, het was niet zo fantastisch als de andere plekken waar we in de parken hadden verbleven. Reden daarvoor is dat het veel meer voor gericht leek te zijn op grotere groepen mensen. Wij geven de voorkeur om te verblijven in kleinere rustigere plekken, dus dit was niet helemaal naar onze smaak. Maar nogmaals: alles was goed, van het personeel tot de kamer, het eten etc. Dus als je liever naar een plek gaat met een buffet en meer mensen, dan ben je absoluut prima op je plek bij de Rhino Lodge.

• Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
23 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven twee nachten in deze oudere maar gerenoveerde lodge op de krater rand. Ze ligt 30 min rijden van de weg naar beneden en 10 van de weg naar boven. Na een extra vroeg ontbijt om 6 uur kun je dus als een van de eerste beneden zijn; een erg groot plus punt. De lodge ligt in het bos en de dieren komen tot voor je neus (dus geen uitzicht over de krater). Aangezien ze op 2500 meter liggen is het direct koud als de zon ondergaat. Bij zonsopkomst was het 4 graden. Voor de kou heb je op de slaapkamer een houtkachel die ze voor je opstoken tijdens het diner, dit doet denken aan vervlogen tijden en maakt het romantisch. De douche heeft super heet water. De grote eetzaal heeft een haard. Het eten is en buffet vorm en is goed maar eenvoudig. Het personeel heel aardig Hoewel deze lodge de kwalificatie basic heeft, zijn wij van mening dat ze hiermee te kort worden gedaan.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
11 juli 2015 beoordeeld

Goed maar eenvoudige lodge. De kamers zijn sober, maar voldoen zeker. Het is een relatief oud complex wat op onderdelen gerenoveerd is. Er is een grote, gezellige eetruimte waar iedereen elkaar ontmoet. Het eten is in buffetvorm en van goede kwaliteit. Zie het vooral als een tijdelijke overnachtingsplek op weg naar Ngoro Ngoro of Serengity.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie