“Lekkere koffie”

Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Koffie en thee in Moshi
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
1 juni 2018 beoordeeld

Koffie is echt lekker en het eten kan ermee door. Wel wat prijzig. De bediening is erg vriendelijk..

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere koffie, goede bediening, redelijk goedkoop. Mijn dochter nam iets Mexicaans om te eten en dat smaakte.

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een waar pararijs voor de 'wazungu' die je hier ook talrijk zult vinden. Weliswaar tegen westerse prijzen, maar dan ook verwend worden met heerlijke koffies en taartjes! Aanrader!

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot alle gebouwen in de omgeving straalt Union café meteen elegantie uit en dat blijkt ook wel uit alle Westerlingen die zich hier bevinden. Ik was in mijn eentje op zoek naar een goede koffie en heb uiteindelijk erg gezellig gezeten met mijn buurman die bij mij aan het tafeltje kwam zitten. Voor de locals hoef je hier niet heen, want voor de prijs die je hier betaalt voor je brunch/lunch kunnen de locals een week van eten. Als je echter wilt genieten van een heerlijke koffie en in contact wilt komen met andere westerlingen is het zeker een aanrader om hier te vertoeven. Contact met een andere westerling die in z'n eentje aan het brunchen/lunchen is is namelijk zo gelegd

7 september 2016 beoordeeld

Voor WiFi moet je betalen. Is gelegen aan een zeer drukke weg wat veel herrie veroorzaakt. De menukaart is klein maar het eten is erg smakelijk

Reizigers die Union Cafe bekeken, bekeken ook

Moshi, Kilimanjaro Region

In Union Cafe geweest? Deel je ervaringen!