3 april 2017 beoordeeld

Een prachtige lodge ! Schitterende bediening en zeer vriendelijk personeel !
Een echte aanrader !
Kamer 5 is een familiekamer met 2 bedden geschikt voor een gezien met kinderen.
Ontbijt kan uitgebreider maar is lekker.

Kamertip: Kamer 5 (familiekamer)
  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
30 januari 2017 beoordeeld

Iets verder afgelegen van het centrum ligt de lodge. Zeer ruim opgezet, mooie tuin en grote zeer ruime en schone kamers. Ook een prima zwembad met lekker ligstoelen. Eten was werkelijk zalig, de Tajine kan ik iedereen aanraden!
Dat alles voor erg weinig geld, een echte aanrader

• Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verademing ! Na 12 dagen safari een nacht in deze lodge om even bij te komen. Heerlijk voedsel, mooie ruime kamers, goed werkende schone douche en super vriendelijk personeel . Joey en Lena De eigenaars van de lodge , die ook Milestone, het safaribedrijf runnen waar wij onze safari mee deden verdienen een groot compliment !

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
11 juli 2015 beoordeeld

Honey Badger is een kleinschalige lodge waar je prima een of twee dagen kunt verblijven. Het eten is goed. De kamers zijn sober maar netjes. Er is wifi en het personeel is vriendelijk. Er is een klein maar leuk zwembad. De lodge is netjes onderhouden.

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
HoneyBadgerLodge, General Manager van Honey Badger Lodge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2015

We are happy that you enjoyed your stay with us and thank you for taking the time to do the review.

16 maart 2015 beoordeeld

Midden in de nacht (04:00u) arriveerden we in de Honey Badger Lodge. Een masaïkrijger zat ons aan de deur op te wachten en hij mobiliseerde ogenblikkelijk iemand van het personeel. Supervriendelijk werden we naar onze kamers begeleid, zelfs onze bagage werd naar de kamers gebracht.
's Morgens werd het ontbijt met een uur verlengd om ons toch nog iets van nachtrust te gunnen.
Alle personeelsleden hadden steeds een gemeende glimlach klaar. De kamer was heel ruim en proper. 's Avonds tijdens de lunch was er iemand van het kamerpersoneel die het muggennet inspoot en om ons bed drapeerde, de lakens openlegde en de ventilator aanzette voor een beetje verkoeling.
De kamer heeft geen vensterglas, enkel een hor, idem voor de badkamer en het toilet. Er was een reuzeninstapdouche met warm water en er stond elke dag een karaf drinkbaar water klaar.
Mooi en ruim zwembad dat dagelijks gereinigd wordt. Leuke bar onder een rieten afdak, ook de maaltijden werden buiten onder een afdak geserveerd. Heel lekker eten, maar niet zo uitgebreid.
Wifi gratis beschikbaar, maar op zijn Afrikaans (de ene keer werkt het de ander keer niet).
Gratis kluis aanwezig op de kamer.

Kamertip: Vraag een kamer aan de zijde van de receptie/zwembad. Er zijn ook kamers aan de overzijde van de straat.
  • Verbleef: februari 2015, reisde met vrienden