cgm

Rondreis door Namibië en Botswana

Beoordeling van Thamalakane River Lodge
4,0 van 5 bollen15 jan 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Nu voor de derde keer op bezoek in bijna 8 jaar. Inmiddels is het management vorig daar december in andere handen overgegaan en er wordt duidelijk nieuw geinvesteerd: Hoewelop dit moment (Januari 2020) is een aantal nieuwe huisjes gebouwd. Wij verbleven in een van de nieuwe huisjes: zeer ruim, goed bed, prima sanitair en goed werkende airco. Het restaurant en zwembad ademden dezelfde "african atmosfere" als de vorige keren. Hoewel duidelijk " low season ", was de Lodge op goede personeelsterkte, attent en professioneel
Wij dineerden twee avonden in het restaurant, buiten op de veranda. Service ok, maar de kaart en het voedsel kunnen wel een boost gebruiken. De kok kwam later aan tafel; hij bleek er net een week te werken, dus we geven hem
een kans.

Een heel mooie locatie aan de rivieroever. Je kunt er goed een rustdag verblijven.
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Site
72.5 km van Thamalakane River Lodge
20.1 km van Thamalakane River Lodge
Meer hotels in Maun bekijken
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtige locatie waar het goed toeven is. Het personeel is onder leiding van Abraham gastvrij, enthousiast en behulpzaam! De Lodge zijn schoon en comfortabel ingericht! Vanaf de locatie kun je Moremi Park bezoeken. Mooie tour met de 4x4 selfdrive. Lekker iets anders; overweeg dan een ontspannen en relaxte massage. Al met al mooie locatie en zeer de moeite waard!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi aangelegde lodge met prachtige huisjes - we verbleven er 3 nachten met uitzicht op het rivier... jammer genoeg is deze sinds eind april uitgedroogd door het uitblijven van regen de afgelopen maanden. Erg jammer, maar de natuur is uiteraard niet te veranderen. Ontbijt was standaard (yoghurt, fruit, ei of omelet en bacon) maar het dineer in buffetform was erg lekker en uitgebreid. De aangeboden excursie (gamedrive) was extreem duur (215USD pp) vergeleken met andere lodges in Botswana en we hebben er daarom ook geen gebruik van gemaakt. De vlucht over het Okavango delta die via de lodge geregeld werd (Kavango Air) was prima verzorgd en niet te duur. Zeker in de Afrikaanse wintermaanden is het erg koud in de openbare ruimtes en jammer genoeg is hier geen rekening mee gehouden, zoals het plaatsen van heaters of het aansteken van een vuurkorf. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 21 januari 2019

Mooi onderhouden lodge. De kamers zijn luxueus en rustig gelegen.
Personeel is enorm vriendelijk en de service is onberispelijk.
Een speciale dank u aan Aaron & Miriam van het management.
Ook de massage was geweldig!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 november 2018

We verbleven drie nachten in een prachtige Babbler chalet met uitzicht op de Thamalakane rivier. De chalet was prachtig safari chique ingericht.

's Ochtends bij het ontbijt werden we begroet door de Nijlpaarden in de rivier. Echt prachtig om te zien!

Naast alle luxe faciliteiten (spa, zwembad, restaurant met zeer goed eten, activiteiten) is het personeel echt fantastisch. Ze zetten allemaal twee stappen extra om het iedereen naar zijn zin te maken en er is veel persoonlijk contact met de gasten.

De sunset cruise is a no brainer. Echt fantastisch om te doen met deze ervaren gids.

Graag bedanken we Aaron en zijn staff nogmaals voor het geweldige verblijf in deze lodge. De volgende keer in Maun zullen we zeker terug komen!

Kamertip: De babbler chalets met uitzicht op de rivier zijn fantastisch.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 22 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zijn 1 nacht in deze lodge verbleven. Was alles prima. Kamers groot en geriefelijk. Mooi resort aan de Thamalakane rivier gelegen. Terras van restaurant kijkt uit op de rivier. Prachtig. Zeer mooie subdowner.
Eten ook zeer lekker.

Datum van verblijf: oktober 2018