John en Jeanet Krijgsman
Almere, Nederland

Fantastische stop in de buurt van Maun.

Beoordeling van Tshima Bush Camp
5,0 van 5 bollen25 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een fantastisch verblijf met twee fantastische mensen als gastheer en gastvrouw.

Zulke ontzettende vriendelijke mensen, heerlijk gegeten daar. Zowel het avondeten als het ontbijt waren een hoogstandje.

De luxury tent waarin we geslapen hebben was fantastisch.

Kortom, geen enkel minpuntje en we gaan hier zeker nog een keertje terugkomen.

Russel en Veroni bedankt voor een heerlijk verblijf en tot ziens.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Onze tip zou zijn, geniet en laat de vriendelijkheid over je heen komen
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Thamalakane guest house
Dining/Bar
40.8 km van Tshima Bush Camp
Meer hotels in Maun bekijken
Beoordeeld op 5 augustus 2023 via mobiele applicatie

Ruime luxe ingerichte tenten, met goed bed en sanitair, met zorg ingericht. Kleinschalig opgezet met maar 4 tenten.
We zijn hier een paar dagen gebleven en zijn erg goed verzorgd. Het eten was fantastisch en alles werd vers klaargemaakt door Verena, waarbij rekening werd gehouden met diëten. Was ook altijd erg gezellig aan tafel met Russell en Verena en de honden Bella en Rusta.

Kamertip: Realiseer je dat de ingang van Moreni ca. 2,5 rijden is.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 14 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na een pittige rondreis was Tshima bushcamp met Russell & Verena een heerlijke plek om te komen. We voelden ons direct comfortabel en zeer welkom. De ruime tenten met luxe bedden en heerlijke badkamers zijn fantastisch. Het avondeten was fenomenaal en een absolute aanrader. Heb je dieetwensen kun je dit gerust aangeven, dan zal Verena er echt alles aan doen om toch goed voor je te zorgen. De picknickmand op gewenste tijd is geweldig en heerlijk vers brood. Ik kan nog even zo doorgaan, maar het beste is om het gewoon zelf te gaan ervaren. Russel, Verena, kentucky, nugget, donna, bella en sorry de twee andere namen ben ik vergeten, bedankt voor een warm thuis!!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Russell250, Owner van Tshima Bush Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Hi Guys

Thanks for the review and your visit. The family enjoyed your visit just as much.

Regards from Russell, Verena, Bowie, Donna, Bella, Rasta, Nugget and Kentucky. LOL

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie tenten, kleinschalig. De eigenaars schikken zich naar de gasten, zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om er een excellent verblijf van te maken.
Goede bedden met heerlijke warmwaterkruik.
Ontbijtmanden aan de tent zijn erg leuk en goed gevuld.
Gezamenlijk avondeten, lekker eten maar de porties zijn groot en zwaar.
WiFi aan het hoofdgebouw
Lokale Waterhole op 20 minuten rijden met koeien, paarden, nijlpaarden, olifanten, het echte Botswana.
4 honden die erg nieuwsgierig zijn naar de gasten

Datum van verblijf: juli 2019

Hi Anne, Thierry, Sarah and Laura

When we get guests like you guys who enjoy the place as much as we do, it makes all the hard work worthwhile.
We are so happy that you enjoyed your stay with us.

We look forward to your next visit

Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Slechts vier tenten staan er bij de lodge. Maar het zijn wel tenten met echte bedden, een voordeur en een aparte badruimte. Luxe dus. En dat geldt ook voor het ontbijt, dat iedere morgen bij de tent wordt bezorgd, en het diner aan een grote tafel bij de lodge. De eigenaren Russell en Verena doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Bijzonder gastvrij en hartelijk.
Wij hebben vier heerlijke dagen doorgebracht in dit kamp en hebben met volle teugen genoten van dit stukje paradijs in de bush!
Els & Toon

Datum van verblijf: september 2018
Russell L, Owner van Tshima Bush Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018

Els & Toon

When we have great guests like the two of you, who have such enthusiasm for your trip, it makes it
such a pleasure to make your stay as welcome as possible. We are so happy that we could have been
a part of your first ever trip to Africa.

We hope to see you again soon

Best Regards

Russell & Verena

Beoordeeld op 31 augustus 2018

Heel aangenaam verblijf gehad!
De nieuwe uitbaters, Verena en Russel, zijn heel lieve mensen die alles in het werk stellen om je verblijf tot in de puntjes te verzorgen.
De diners zijn overheerlijk en worden geserveerd aan een gemeenschappelijke tafel in het gezellige hoofdgebouw.
De tenten zijn cosy ingericht met heel goed bedden en op het domein leven tientallen soorten vogels en andere dieren.
Het royaal ontbijt wordt aan de tent gebracht in een originele mandje met alle benodigdheden.
Gezelligheid troef hier!

Datum van verblijf: augustus 2018
Russell L, Owner van Tshima Bush Camp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2018

Its great to hear from you. It was such a pleasure to have you with us. You came to our home and became friends.
Verena was so happy to have someone from Belgium. Please visit us again