Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 30 september 2021

Vriendelijk onthaal van zowel de eigenaren als het personeel. Het huisje is ontzettend leuk en knus, lekker natuurlijk en traditioneel. De buitendouche is heerlijk. Bij aankomst had ik het gevoel alsof ik in een rustgevende oase kwam. Er hing meteen een fijne en prettige sfeer. Het eten was heerlijk! Discovery B&B is een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
Marije Allemekinders, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Danielle en Luuk,
Super bedankt voor deze mooie review!
Hopenlijk zien we jullie in de toekomst nog eens terug......als t in al jullie reisplannen past :-) ;-)

Beoordeeld op 18 juni 2021 via mobiele applicatie

We hebben een geweldig verblijf gehad van twee nachten. Alles was netjes en verzorgd en de eigenaren zijn zeer vriendelijk. Het eten was erg lekker en bij het zwembad konden we lekker chillen. De ligging is ook helemaal prima. Dichtbij het centrum maar wel op een rustige plek. Een aanrader!!!

Datum van verblijf: april 2021
Rene Allemekinders, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2021

Beste Annelie en Richard,

Super bedankt voor deze mooie review!!

Beoordeeld op 5 januari 2020

Een super mooie bed and breakfast. Goed ontbijt en een zwembad om lekker af te koelen. Het personeel is super vriendelijk en geeft je goede tips en aanraders om te gaan lunchen en dineren. De ice coffee is trouwens super lekker die je kunt krijgen tussen 15:00 En 18:00. Wi-Fi is er aanwezig.

Datum van verblijf: december 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Bedankt voor deze mooie review!!

Hopenlijk zien we jullie nog eens terug?!
Ben best benieuwd hoe de rest van jullie reis in Botswana bevallen is??
Veel plezier met de garden route.......

Groetjes van ons allemaal

Beoordeeld op 19 oktober 2019

Voordat wij gingen camperen in het Moremi NP een nachtje geslapen bij Rene en Marije. Wij waren er al vroeg en werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. De hutjes zien er heel Afrikaans uit, zowel van buiten als van binnen met een prima bed en douche. In de koffiebar kun je heerlijke zelf gemaakte lekkernijen kopen en even internetten. De bewaker wees ons 's avonds op een busch baby die daar dagelijks komt drinken. Bij de receptie is ook het ontbijt en kun je spulletjes kopen van palmbladeren gemaakt door de lokale bevolking. Daar staat ook een bak waar je kleding en schoenen kunt doneren. Wij hebben het er heerlijk gehad en even heerlijk gerelaxt aan het kleine zwembad.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Mooie en gastvrije B&B! Geslapen in een rondavel met buitendouche. Keurig verzorgd. Ontbijt is lekker. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Leuk dat er bij de receptie gevlochten mandjes, onderzetters ed worden verkocht die door de medewerkers zelf zijn gemaakt.

Datum van verblijf: september 2019