Beoordeeld op 19 oktober 2019

Voordat wij gingen camperen in het Moremi NP een nachtje geslapen bij Rene en Marije. Wij waren er al vroeg en werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. De hutjes zien er heel Afrikaans uit, zowel van buiten als van binnen met een prima bed en douche. In de koffiebar kun je heerlijke zelf gemaakte lekkernijen kopen en even internetten. De bewaker wees ons 's avonds op een busch baby die daar dagelijks komt drinken. Bij de receptie is ook het ontbijt en kun je spulletjes kopen van palmbladeren gemaakt door de lokale bevolking. Daar staat ook een bak waar je kleding en schoenen kunt doneren. Wij hebben het er heerlijk gehad en even heerlijk gerelaxt aan het kleine zwembad.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Mooie en gastvrije B&B! Geslapen in een rondavel met buitendouche. Keurig verzorgd. Ontbijt is lekker. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Leuk dat er bij de receptie gevlochten mandjes, onderzetters ed worden verkocht die door de medewerkers zelf zijn gemaakt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Heerlijke sfeer, leuke huisjes, prima bedden. Leuke eigenaren net persoonlijke verhalen en interesse voor de gasten. Lejjke koffiebar voor de middag met WIFI.
Zeker een aanrader. Leuk personeel wat er al járen werkt.
Mooie omgeving. Veel te doen

Kamertip: Leuke huisjes om een binnenplaatsje. Zwembadje. Knus
Datum van verblijf: augustus 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Bedankt voor de mooie review, 5- sterren :-) ;-)!!

Super fijn dat jullie t goed hebben gehad, hopenlijk tot een volgende x.

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk bijgekomen in de gastvrije B&B van Rene en Marije. We hadden een nachtje openstaan en belden onderweg of er plek was.. ja! De hutjes zien er authentiek uit maar hebben van binnen een fijn groot bed en klamboe en een buitendouche die wij echt top vonden! Ontbijt was goed met eitje op bestelling, daarnaast is er een koffiebarretje met heerlijke (ijs)koffie en verse baksels. Maar wat ons het meest aansprak was de sfeer (details, mooie tuin, vuurtje savonds) en het huiselijke gevoel dat Rene en Marije (en personeel) je geven. Later in de week zijn we last-minute nog een keer teruggekomen om bij te komen na een tweedaagse mokoro-trip. Thanks!

Datum van verblijf: augustus 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Beste Didi en Sjoerd,

Bedankt voor jullie mooie review!!!
T was gezellig jullie te mogen verwelkomen.
Wie weet zien we jullie nog eens bij onze B&B??!!

Beoordeeld op 16 mei 2019

Zeer gastvrij, gemoedelijk en persoonlijk ! Rene en Marije hebben veel persoonlijke aandacht voor hun gasten en personeel. Toen we problemen hadden met onze huurauto heeft Rene ons 's avonds naar een nabijgelegen restaurant gebracht en heeft ook contact opgenomen met het autoverhuurbedrijf ene er voor gezorgd dat er de volgende ochtend een vervangende auto voor ons klaar stond. Accommodatie is mooi gelegen in een goed onderhouden "tuin" die 's avonds ook nog bezocht wordt door "bush-babies " . Prijs / kwaliteit verhouding lijkt ons prima maar de persoonlijke aandacht is onbetaalbaar ( kregen we er dan ook gratis bij ) . Rene & Marije : nogmaals bedankt voor de goede zorgen en wellicht tot ziens !

Hans & Anita .

Datum van verblijf: mei 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2019

Hans en Anita,

Heel erg bedankt voor jullie mooie woorden en 5 sterren review.
Fijn dat de vervangende auto het goed heeft gedaan!

Idd wie weet tot de volgnede keer.........