Beoordeeld op 18 augustus 2019

Heerlijke sfeer, leuke huisjes, prima bedden. Leuke eigenaren net persoonlijke verhalen en interesse voor de gasten. Lejjke koffiebar voor de middag met WIFI.
Zeker een aanrader. Leuk personeel wat er al járen werkt.
Mooie omgeving. Veel te doen

Kamertip: Leuke huisjes om een binnenplaatsje. Zwembadje. Knus
Datum van verblijf: augustus 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Bedankt voor de mooie review, 5- sterren :-) ;-)!!

Super fijn dat jullie t goed hebben gehad, hopenlijk tot een volgende x.

Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk bijgekomen in de gastvrije B&B van Rene en Marije. We hadden een nachtje openstaan en belden onderweg of er plek was.. ja! De hutjes zien er authentiek uit maar hebben van binnen een fijn groot bed en klamboe en een buitendouche die wij echt top vonden! Ontbijt was goed met eitje op bestelling, daarnaast is er een koffiebarretje met heerlijke (ijs)koffie en verse baksels. Maar wat ons het meest aansprak was de sfeer (details, mooie tuin, vuurtje savonds) en het huiselijke gevoel dat Rene en Marije (en personeel) je geven. Later in de week zijn we last-minute nog een keer teruggekomen om bij te komen na een tweedaagse mokoro-trip. Thanks!

Datum van verblijf: augustus 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Beste Didi en Sjoerd,

Bedankt voor jullie mooie review!!!
T was gezellig jullie te mogen verwelkomen.
Wie weet zien we jullie nog eens bij onze B&B??!!

Beoordeeld op 16 mei 2019

Zeer gastvrij, gemoedelijk en persoonlijk ! Rene en Marije hebben veel persoonlijke aandacht voor hun gasten en personeel. Toen we problemen hadden met onze huurauto heeft Rene ons 's avonds naar een nabijgelegen restaurant gebracht en heeft ook contact opgenomen met het autoverhuurbedrijf ene er voor gezorgd dat er de volgende ochtend een vervangende auto voor ons klaar stond. Accommodatie is mooi gelegen in een goed onderhouden "tuin" die 's avonds ook nog bezocht wordt door "bush-babies " . Prijs / kwaliteit verhouding lijkt ons prima maar de persoonlijke aandacht is onbetaalbaar ( kregen we er dan ook gratis bij ) . Rene & Marije : nogmaals bedankt voor de goede zorgen en wellicht tot ziens !

Hans & Anita .

Datum van verblijf: mei 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2019

Hans en Anita,

Heel erg bedankt voor jullie mooie woorden en 5 sterren review.
Fijn dat de vervangende auto het goed heeft gedaan!

Idd wie weet tot de volgnede keer.........

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Als je na een safari even wil bijkomen is deze Discovery zeker aan te raden! Wij hebben 4 nachten genoten van deze mooie accommodatie. Eenvoudig maar schoon en compleet. Prachtige tuin, vriendelijke en hulpvaardige staf!

Datum van verblijf: april 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Bedankt voor een mooie review en jullie aardige complimenten!!

Wie weet zien we jullie nog een x terug??

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke plek buiten Maun. Leuke kamers met de douches buiten. (Bijzonder) . Wij hadden het geluk dat er een avond gezamenlijk gegeten werd. Dat was erg gezellig en heel lekker. Bedankt Marije en René voor jullie ontvangst. En nog heel veel succes met jullie B&B

Datum van verblijf: april 2019

Goede middag,

Jullie bedankt voor jullie verblijf, goede review en mooie complimenten!!
We blijven zeker ons best doen om t onze gasten naar de zin te maken.