Beoordeeld op 16 mei 2019

Zeer gastvrij, gemoedelijk en persoonlijk ! Rene en Marije hebben veel persoonlijke aandacht voor hun gasten en personeel. Toen we problemen hadden met onze huurauto heeft Rene ons 's avonds naar een nabijgelegen restaurant gebracht en heeft ook contact opgenomen met het autoverhuurbedrijf ene er voor gezorgd dat er de volgende ochtend een vervangende auto voor ons klaar stond. Accommodatie is mooi gelegen in een goed onderhouden "tuin" die 's avonds ook nog bezocht wordt door "bush-babies " . Prijs / kwaliteit verhouding lijkt ons prima maar de persoonlijke aandacht is onbetaalbaar ( kregen we er dan ook gratis bij ) . Rene & Marije : nogmaals bedankt voor de goede zorgen en wellicht tot ziens !

Hans & Anita .

Datum van verblijf: mei 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2019

Hans en Anita,

Heel erg bedankt voor jullie mooie woorden en 5 sterren review.
Fijn dat de vervangende auto het goed heeft gedaan!

Idd wie weet tot de volgnede keer.........

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Als je na een safari even wil bijkomen is deze Discovery zeker aan te raden! Wij hebben 4 nachten genoten van deze mooie accommodatie. Eenvoudig maar schoon en compleet. Prachtige tuin, vriendelijke en hulpvaardige staf!

Datum van verblijf: april 2019
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2019

Bedankt voor een mooie review en jullie aardige complimenten!!

Wie weet zien we jullie nog een x terug??

Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke plek buiten Maun. Leuke kamers met de douches buiten. (Bijzonder) . Wij hadden het geluk dat er een avond gezamenlijk gegeten werd. Dat was erg gezellig en heel lekker. Bedankt Marije en René voor jullie ontvangst. En nog heel veel succes met jullie B&B

Datum van verblijf: april 2019

Goede middag,

Jullie bedankt voor jullie verblijf, goede review en mooie complimenten!!
We blijven zeker ons best doen om t onze gasten naar de zin te maken.

Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Paar dagen terug van onze prachtige rondreis. Bijna op het laatst, 3 nachten bij Discovery b&b geweest. Werden hartelijk ontvangen door Marije. Gezellig gekletst in het hoekje van internet, en de heerlijke koffie en bananencake. Inmiddels zelf al gebakken, heerlijk!! Door Marije ons laten voorlichten over eetgelegenheden. Reserveringen werden door Marije gedaan. Ook de vlucht over de Okavango delta, bij Mackair door haar geboekt, was perfect geregeld . Leuk contact met haar, af en toe gezellig even bij ons huisje langs ff kletsen. Al met al, heerlijke locatie daar. Door ons voor iedereen aanbevolen. Marije en René ga zo door!!! Vr gr van Bertus en Klara.

Datum van verblijf: november 2018
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Beste Bertus en Klara,

Bedankt voor deze mooie review en complimenten!
Ik/ wij vonden ook ook erg gezellig om jullie bij ons in de B&B te verwelkomen..... dus als jullie nog eens terug komen naar Botswana wensen we zeker dat jullie weer bij ons verblijven.

Vriendelijke groeten terug van Marije en Rene

Beoordeeld op 16 november 2018 via mobiele applicatie

2 nachten geslapen bij 1000 poot Marije en vriendelijke Rene. Mooie rustige locatie bij Maun en in de ochtend een heerlijk ontbijt in een gezellige ruimte. Marije heeft voor ons op een snelle, goede manier onze wensen en veranderingen in activiteiten geregeld. Een top vrouw. Wij hopen nog een keer terug keren in Botswana en uiteraard verblijven bij Marije, René en de katten.
Dank jullie wel voor de hartelijkheid.
Ernst en Luba.

Datum van verblijf: november 2018
Rene A, Owner van Discovery Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018

Beste/ Lieve Ernst en Luba,

Wauw, wat een mooie / hartelijke 5-star review... ik ga dr bijna van blozen :-)
Ik was erg blij dat we jullie wensen, dagen en activiteiten nog zo last-minute aankonden passen en dat t tot een super tevreden resultaat heeft geleid....... en dat jullie dit met zo veel enthousiasme hebben beleefd!

We hopen jullie zeker nog eens een x terug te zien, bedankt en tot ziens