JP
Nederland

Prima plek in het drukke Manu

Beoordeling van Sedia Riverside Hotel
4,0 van 5 bollen2 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden mooie gerenoveerde kamers. Van alle gemakken voorzien en helemaal op to date.

Zij zijn verschillende kamers aan het renoveren maar van de bouwactiviteiten hebben wij niks gemerkt.

Lekker gegeten in hun restaurant wij kozen voor a la carte.
Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Sedia Hotel, Marketing van Sedia Riverside Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 sep 2023
Dear JP

Thank you for staying with us and for taking a moment to share your experience about your recent at our property. We are happy you had a great stay! This wonderful feedback will encourage the team to continue offering excellent service.

We look forward to another excellent stay with us.

Best Regards,

• Priceline
11.0 km van Sedia Riverside Hotel
Meer hotels in Maun bekijken
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

We waren 3 dagen in deze accommodatie. Het merendeel van het personeel was gemeend vriendelijk. Onze kamer had nogal wat mankementen. Na een gesprek bij de receptie kregen we een andere, betere kamer. Ook hier zouden enkele verbeteringen niet misstaan. De kamer was schoon en ontbijt goed. Het zwembad oogde schoon. We gingen alleen niet met ons hoofd onder water en na afloop douchen. Het chloor systeem was onvoldoende. Een beetje meer zorg zou welkom zijn. Al met al toch ruim voldoende.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 7 december 2017

In Maun is niet echt veel goeds te vinden, het Sedia hotel is een simpel middenklasse hotel waar je niet te veel moet van verwachten. Kleine kamer en piepkleine badkamer, aan vernieuwing toe, was wel proper. Het zwembad konden we niet gebruiken om hygiënische redenen. Zeer lekkere steak gegeten en ook het ontbijt was in orde.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 4 april 2016

we hebben hier nu al 2x gekampeerd en er zijn mooie ruime plekken met schaduw,
prijs/kwaliteit is prima. de meeste andere campings in Maun zijn veel prijziger en veel drukker, je kan er ook lekker aan de bar zitten en zwemmen.

Kamertip: gekampeerd
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 5 maart 2016

Wij hebben er gekampeerd want achter het hotel is er een ruime camping met alle voorzieningen die je maar kunt bedenken.
Ook kunt je er gebruik maken van alle hotel faciliteiten zoals restaurant / zwembad en de bar . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel de camping en toilet gebouwen zijn schoon.

Kamertip: Een kamer huren of op de camping verblijven maakt niet uit alles is hier goied.
Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 10 november 2015

Prima hotel als uitvalsbasis voor de Okavangodelta. Heerlijk en schoon zwembad, goede kamers met heerlijke bedden en vriendelijke bediening. Er is een camping naast en je kunt heerlijk langs de rivier wandelen. Lekker ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2015