“Thiago tours, top!”

Salar de Uyuni Salt Flats Private Night Tour from Uyuni
US$ 699,00*
Uyuni Salt Flats Luxury Tour From La Paz with Flights
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 dingen om te doen in Uyuni
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de nachtbus van la paz naar uyuni werden we door veel mensen aangesproken. We hadden nog niks geboekt dus vroegen we wat informatie. Bij Thiago Tours werkte Jhosep en hij sprak goed Engels. Na een uitleg met foto's waren wij wel enthousiast. Voor 800 bolivianos pp hadden we 3 dagen een Engelse tour van Jhosep. Alles inclusief behalve entree voor national park (150 bs). Met 6 personen in een jeep gingen we op pad. Jhosep reed goed en controleerde de jeep bij elke stop als wij de omgeving aan het ontdekken waren. Wilden we eerder weg of langer blijven dan was dat ook geen probleem. We stopten op de mooiste plekken en Jhosep wist er veel over te vertellen. Hij wist zelfs nog plekken waar andere jeeps niet heen gingen. Hij zorgde voor de mooiste perspectief foto's op de zoutvlakte en we konden onze eigen muziek aanzetten. Lunch en diner waren lekker maar verwacht niet teveel van het ontbijt. Handig om zelf waf fruit of snacks en water mee te nemen voor onderweg. Vergeet vooral geen WC PAPIER! Dat krijg je niet overal.
Een slaapzak (50 bs) is een must voor de 2e nacht, in de winter -11 graden. Zorg voor veel laagjes kleding en een winddichte jas. In allebei de hostels was de mogelijkheid om je apparatuur op te laden. 1e nacht een lekkere warme douche voor 10 bs. Hoe rot, vies en moe je je de laatste dag ook voelt, ga in de hotspring! Heerlijk warm en ontspannend in de koude bergen!

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk mooie ervaring en verplichte stop in bolivie. Zeker in combinatie met een 3-daagse tour.

28 juli 2017 beoordeeld

Een 3-daagse jeeptocht met Empexa bracht ons op de laatste dag naar een hoogtepunt op de ongeveer 2000 m2 uitgestrekte zoutvlakte. Je kijkt er echt je ogen uit !.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja, hoeveel woorden zijn hiervoor nodig? In een woord geweldig ! Vooral de Laguna's vond ik echt het aller gaafste !! Echt een aanrader !

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met z'n vieren 3 dagen door het immense natuurpark getrokken met Cordillera Traveller. Vertrokken uit San Pedro de Atacama in Chili werden we eerst met een bus naar de grens met Bolivia gebracht Daar stond een landcruiser klaar voor de tocht. Wij hebben 3 dagen genoten van een zeer gevarieerd landschap in het Andesgebergte Onze chauffeur reed heel rustig en gaf ons alle tijd om foto's maken wanneer wij daarom vroegen. De overnachtings plekken waren zonder meer heel koud maar daar waren wij van te voren voor gewaarschuwd dus was het niet erg.De tocht was inclusief lunch dag 1 t/m lunch dag 3 en alle daartussen liggende maaltijden die verzorgd werden door de chauffeur Wij hebben een fantastische ervaring opgedaan met Cordillera Traveller en raden deze touroperator dan ook van harte aan!!!

Reizigers die Salar de Uyuni bekeken, bekeken ook

In Salar de Uyuni geweest? Deel je ervaringen!