“Geweldig om dit te zien.”
Beoordeling van Salar de Uyuni

Salar de Uyuni
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 149,00*
Vanaf
3-Day Salar de Uyuni
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 dingen om te doen in Uyuni
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
4 januari 2017 beoordeeld

Enorme zoutvlakte van bijna 12000 km2, waar we een hele dag rondgereden hebben met een 4-tal Toyota Landcruisers. Geweldige vergezichten.

31 december 2016 beoordeeld

Fenomenaal. Als je de keuze hebt, ga dan in het (semi) regenseizoen zodat er water op de zoutvlakte ligt. Alsof je in de wolken rijdt!

1 november 2016 beoordeeld

De zoutvlakte bezocht tijdens een 3-daagse jeeptour met Lago Michin en gids Carla. Wat een geweldige ervaring is dit. Zout, zout en nog eens zout zo ver het oog rijkt. Van de gids horen we de diverse toepassingen en de ontwikkelingen op het gebied van het winnen van lithium uit het zout. Ongetwijfeld is het bezoek aan de zoutvlakte één van de hoogtepunten van onze reis.

31 oktober 2016 beoordeeld

Zout met een dikte van 10 meter over een gebied van 160 bij 90 kilometer groot is letterlijk van oogverblindende schoonheid. Met een zoonebril op ontwaar je nog meer schoons, die een bezoek van meer dan een dag onvergetelijk maken.

Bekijk meer beoordelingen
28 oktober 2016 beoordeeld

Echt een mooie ervaring om hier een keer geweest te zijn, zo uitgestrekt en wijds. Het is er zo wit en je kunt er bijna geen perspectief zien waardoor je geen idee hebt hoe ver dingen zijn. dit maakt het foto's maken heel leuk dus neem wat attributen mee! Echt heel gaaf.

Reizigers die Salar de Uyuni bekeken, bekeken ook

In Salar de Uyuni geweest? Deel je ervaringen!