“Prachtig landgoed.”
Beoordeling van Kasteel de Haere

Kasteel de Haere
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 dingen om te doen in Olst
31 mei 2018 beoordeeld

Op weg van Deventer naar Olst kwam ik bordjes naar de Haere en de IJssellinie tegen. Ik ben daar even naar toe gereden. Het was na 17:00 uur en het gebouw, incl. de horecagelegenheid was gesloten, maar de omgeving is een prachtig landgoed, met mooie, hoge bomen, rust en vogels. Heel mooi voor een wandeling. Met informatieborden over het landgoed, het kasteel, de IJssellinie en de daarbij horende bunkers uit de koude oorlog.

24 april 2018 beoordeeld

van uit hotel Gaia via een mooi bos gewandeld naar deze mooie plek! we hebben er heerlijk geluncht en genoten van de fantastische plek

Reizigers die Kasteel de Haere bekeken, bekeken ook

In Kasteel de Haere geweest? Deel je ervaringen!